» آرشیو اخبار » هزینه میلیونی برای لوازم التحریر کلاس اول
لوازم-التحریر

هزینه میلیونی برای لوازم التحریر کلاس اول

13 شهریور 1401 7

طبق بررسی‌های انجام شده با در نظر گرفتن هزینه‌های حداقلی سایت‌های معتبر برای لوازم التحریر یک دانش‌آموز اول دبستان، به هزینه‌ یک و نیم میلیونی لوازم‌التحریر برای سال تحصیلی جدید رسیدیم.

به گزارش گذارنیوز، لوازم التحریر از ملزومات اجتناب ناپذیر تحصیل است. در این گزارش طبق بررسی‌های صورت گرفته از هزینه‌های حداقلی توسط مغازه‌های و سایت‌های معتبر برای لوازم التحریر یک دانش‌آموز اول دبستان، به هزینه‌ یک میلیون و 691 هزار تومانی فقط برای کوله‌پشتی و لوازم‌التحریر مورد نیاز در طول یک سال تحصیلی رسیدیم.

یک کلاس اولی دروسی شامل، فارسی، نگارش، بنویسیم و بخوانیم، علوم تجربی، ریاضی، قرآن، نقاشی و تمرینات ریاضی را در طول یک سال تحصیلی در برنامه خود دارد و همان‌طور که می‌دانید هر درس مرلزومات مختص به خود را دارد که برای شفاف‌تر شدن موضوع به تفکیک به بررسی آن میپردازیم.

لوازم التحریر مربوط به هر درس

علوم تجربی: یک عدد دفتر 60 برگ ،کاغذ رنگی روغنی، قیچی کوچک نوک گرد، مقوای رنگی سیاه و سفید فابریانو، ماژیک، مداد سیاه و قرمز، پاکن، تراش مخزن دار، چسب مایع ، لاک غلط گیر

تبلیغات جام جهانی قطر

ریاضی : یک عدد دفتر 100 برگ، خط کش شابلون ساده

نقاشی : یک عدد دفتر نقاشی 60 برگ، رنگ انگشتی، مداد رنگی 24 رنگه، پاستل

فارسی : یک عدد دفتر 100 برگ، پوشه کار 100برگ، کاور پلاستیکی، کاغذ A4، برچسب متوسط برای وسایل

قرآن : یک عدد دفتر 50 برگ

نگارش : یک عدد دفتر 80 برگ

بنویسیم و بخوانیم : یک عدد دفتر 80 برگ

تمرینات ریاضی : یک عدد دفتر 100 برگ، خط کش، پرگار، گونیا، نقاله، ماشین حساب، جامدادی

وسایل بهداشتی : دستمال کاغذی، حوله کوچک، لیوان کوچک آب خوری

و یک کوله پشتی برای حمل وسایل ذکر شده از واجبات است.

در جدول زیر، ریز قیمت‌های مربوط به هر کالا به تفکیک آمده است. البته لازم به ذکر است که این قیمت‌ها شامل کف قیمت‌های اعلامی در بازار است و چنانچه خانواده‌ای به دنبال خرید کالاهایی با ویژگی‌های خاص باشد بایستی بیشتر هزینه کند. در این جمع بندی به قیمت یک میلیون و 691 هزار تومان رسیدیم که فقط شامل لوازم التحریر است و اگر قیمت سرویس مدرسه، فرم لباس مدرسه، هزینه ثبت نام در مدارس و … را به آن اضافه کنیم مبالغ بالاتری خواهد شد که موضوع بررسی امروز ما نیست.

لوازم التحریرمورد نیاز دانش آموز اول دبستان

لوازم+التحریر

منبع: سرویس اقتصادی گذارنیوز

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×