» ارز دیجیتال » نیرو بخشیدن قراردادهای هوشمند به عملیات روزانه شرکت وب 3
وب 3

نیرو بخشیدن قراردادهای هوشمند به عملیات روزانه شرکت وب 3

5 بهمن 1401 6

شرکت کوریس (Koris) وب 3 میتیس دائو فوندیشن (Web3 MetisDAO Foundation)،یک پلتفرم مبتنی بر قرارداد هوشمند که به سازمان‌های غیرمتمرکز اجازه می‌دهد تا جوامع را از طریق یک زیرساخت عملیاتی سرتاسر اداره و مدیریت کنند، راه‌اندازی کرد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، شرکت کوریس (Koris) وب 3 میتیس دائو فوندیشن (Web3 MetisDAO Foundation)،یک پلتفرم مبتنی بر قرارداد هوشمند که به سازمان‌های غیرمتمرکز اجازه می‌دهد تا جوامع را از طریق یک زیرساخت عملیاتی سرتاسر اداره و مدیریت کنند، راه‌اندازی کرد.

در اطلاعیه ارسال شده به کوین تلگراف، این شرکت گفت که کوریس قصد دارد با ارائه یک سیستم عامل متشکل از ابزارهای مختلف حاکمیتی و مدیریتی، سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO) را به DAC یا «شرکت‌های مستقل غیرمتمرکز» تبدیل کند.

این تیم بر این باور است که در حالی که پلتفرم‌های DAO دارای عملکردهای تصمیم‌گیری و عملیاتی جمعی هستند، می‌توان با ارائه ابزارهایی برای کمک به رشد کسب‌ و کارهای وب 3، آنها را بیشتر کرد.

تبلیغات جام جهانی قطر

وب 3

چلسی کوبو (Chelsea Kubo)، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی کوریس، گفت که با افزایش شفافیت مدیریت، تقاضای فزاینده‌ای برای DAO وجود دارد. او افزود:

“این زیرساخت‌ها و مدل‌های مدیریتی در یک DAC منعکس می‌شوند و کوریس به‌عنوان یک پلتفرم برای کمک به کسب‌وکارها در فضای وب 3 کار می‌کند. با این حال، تنها زمان آن است که شرکت‌های بزرگ و شرکت‌های وب 2 شروع به این حرکت کنند.”

این پروژه در حال حاضر در مرحله بتای بسته است. با این حال، این شرکت گفت که در آینده، هر کسی می‌تواند DAC خود را در کوریس ایجاد کند. این شامل شرکت‌های تأسیس شده وب 3 و افرادی است که می‌خواهند جامعه خود را راه‌اندازی کنند.

اخیراً سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز پشتیبانی زیادی برای توسعه به دست آورده‌اند. جدای از کوریس، مجمع جهانی اقتصاد (WEF) نیز حمایت خود را از این سازمان‌ها با انتشار یک جعبه ابزار در 17 ژانویه (27 دی) اعلام کرده است.

در قسمتی از پادکست دِ اجندا (The Agenda)، بنیانگذاران DAO مانند دِ لیبر دائو (The Labor DAO) و theCaféDAO با جاناتان دی یانگ (Jonathan DeYoung) و ری سالموند (Ray Salmond) از کوین تلگراف به بحث در مورد وضعیت حقوق کارگران در ایالات متحده نشستند. این گروه بررسی کرد که چگونه سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز می‌توانند حقوق کارگران را تقویت کنند و چگونه بلاکچین می‌تواند در آن نقشی داشته باشد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×