» ارز دیجیتال » نوسانات بازار رمزارزها؛ کدامیک برای حرکت صعودی آماده می شوند؟
رمزارزها

نوسانات بازار رمزارزها؛ کدامیک برای حرکت صعودی آماده می شوند؟

14 آبان 1401 3

رمزارزها هفته‌ نسبتا خوبی را پشت سر گذاشتند چرا که میزان تقاضا برای برخی از کوین ها بالا بود و این روند تا پایان هفته حفظ شد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، رمزارزها هفته‌ نسبتا خوبی را پشت سر گذاشتند، چرا که میزان تقاضا برای برخی از کوین ها بالا بود و این روند تا پایان هفته حفظ شد. بیت کوین (BTC) در سطح 20,000 دلار ثابت ماند، در حالی که ارزش کل بازار رمزارزها افزایش یافته و به بیش از یک تریلیون دلار رسید.

شایان ذکر است که مهمترین خبری که هفته گذشته در زمینه صنعت کریپتو منتشر شد، تصمیم متا جهت آزمایش راهی برای ایجاد و فروش NFT در اینستاگرام با استفاده از بلاکچین هایی مانند پالیگان (Polygon) و فلو (Flow) بود.

 

تبلیغات جام جهانی قطر

پروتکل پرپچوال (PERP)

پروتکل پرپچوال یک صرافی غیرمتمرکز پیشرو (DEX) است که بر معاملات آتی پرپچوال تمرکز دارد. در توضیح این پروتکل باید گفت که پرپچوال آتی دائمی یک نوع معامله مالی است که با سایر انواع آن تفاوت هایی دارد. به عنوان مثال، این قراردادها تاریخ انقضا ندارند.

قیمت این رمزارز در چند روز گذشته در مرحله تثبیت بوده است. به عبارتی ارزش آن بین سطح مقاومت 0.58 دلار و حمایت 0.517 دلار باقی مانده است. پرپچوال در روز پنجشنبه (3 نوامبر، 12 آبان) افزایش یافت و به بالاترین سطح خود از 16 اکتبر رسید.

ارزش این رمزارز افزایش چشمگیری داشته و توانست بالاتر از سطح مقاومت 0.58 دلاری و میانگین متحرک 25 روزه و 50 روزه حرکت کند. همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) بالاتر از سطح کلیدی خرید قرار گرفته است.

بنابراین، پرپچوال احتمالا در آخر هفته کمی نوسان خواهد داشت. پیش بینی می شود که این رمزارز تا  پایین سطح 0.51 دلار کاهش پیدا کند و سپس مجددا روند صعودی را از سر گیرد.

رمزارز پرپچوال

 

چگونه پرپچوال بخریم؟

صرافی بایننس یکی از بزرگترین صرافی های صنعت کریپتو در جهان است. این صرافی برای سرمایه‌ گذاران با تجربه ‌تر مناسب‌ است و با دارا بودن بیش از 600 رمزارز، قدرت انتخاب زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

همچنین، صرافی بیت استمپ (Bitstamp)، یکی دیگر از این صرافی های پیشرو است که ارزهای فیات یا رمزارزهای محبوب را ارائه می دهد. این صرافی امکاناتی همچون درجه بالایی از امنیت برای دارایی های دیجیتال، پشتیبانی عالی مشتریان و انواع گوناگون روش های برداشت وجه را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

نگاهی به عملکرد سولانا (SOL) در هفته گذشته و پیش بینی روند پیش رو

سولانا (SOL) در چند هفته گذشته مسیری صعودی را طی کرده است. این رمزارز توانست از پایین ترین قیمت 26.90 دلار به بالاترین سطح 32 دلار صعود کند. این هفته پس از اینکه پلتفرم متا از پروژه NFT خود برای محصول اینستاگرام رونمایی کرد، به شدت افزایش یافت. در ابتدا، این شرکت روی پالیگان، بزرگترین شبکه لایه2 در این صنعت خواهد بود.

قیمت سولانا کمی بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه باقی مانده، در حالی که شاخص قدرت نسبی بالاتر از نقطه خنثی 50 حرکت کرده است. این روند همچنین باعث تشکیل الگوی سر و شانه معکوس شده است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که قیمت سولانا آخر هفته همچنان افزایش پیدا کند.

سولانا

 

برایز (BRISE) توکن اصلی شبکه بیت گرت (Bitgert)

بیت گرت یک هفته ترکیبی از سبز و قرمز را پشت سر گذاشت. قیمت برایز (BRISE)، پس از اینکه گوگل اپلیکیشن مربوط به بیت گرت را از اپ استور حذف کرد، شاهد سقوط شدیدی بود. در ادامه، پس از انتشار برخی اخبار مثبت، مانند لیست شدن این رمزارز در صرافی کوینکس، روند صعودی خود را مجددا از سر گرفت.

بیت گرت همچنین با کیف پول غیرمتمرکز و بین زنجیره ای ONTO Wallet شریک شد. این رمزارز همچنین نام سرویس کیف پول خود را به Nabox Wallet تغییر داد. بنابراین، این احتمال وجود دارد که بیت گرت در آخر هفته افزایش قابل توجهی در فعالیت را تجربه کند.

 

چگونه بیت گرت (برایز) بخریم؟

از آنجایی که برایز یک دارایی جدید است، هنوز در لیست معاملات اصلی فهرست نشده است. شما هنوز هم می توانید این ارز دیجیتال را با استفاده از یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) خریداری کنید. البته این خرید مراحلی نیز دارد.

بایننس کوین (BNB) را در صرافی یا کارگزاری تنظیم شده مانند بایننس خریداری کنید. به این دلیل بایننس را پیشنهاد می کنیم، زیرا یکی از پیشروترین پلتفرم های معاملاتی در جهان است؛ یک صرافی و کیف پول همه کاره که کمترین هزینه را برای کاربران دارد. سپس بایننس کوین خود را به یک کیف پول سازگار مانند تراست ولت (Trust Wallet) یا متامسک (MetaMask) ارسال کنید. با اتصال کیف پول خود به صرافی غیرمتمرکز وان اینچ، می توانید بایننس کوین خود را به برایز تبدیل کنید.

شایان ذکر است که وان اینچ یک پلتفرم معاملاتی و اگریگیتور صرافی غیر متمرکز دارای ارز دیجیتال وان اینچ است.

تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سیده مریم سیدان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: coinjournal.net

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×