» آرشیو اخبار » نهنگ‌ها 2.5 تریلیون واحد شیبااینو خریداری کردند
نهنگ شیبااینو

نهنگ‌ها 2.5 تریلیون واحد شیبااینو خریداری کردند

2 بهمن 1401 2

در 24 ساعت گذشته، نهنگ‌های برتر اتریوم موجودی شیبااینو (SHIB) خود را افزایش داده‌ و تریلیون‌ها واحد از این میم کوین را به کیف پول‌های خود افزوده‌اند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، تازه‌ترین داده‌های ارائه‌شده توسط ردیاب کیف پول وِیل استتس (WhaleStats) حاکی از آن است که در 24 ساعت گذشته، نهنگ‌های برتر زنجیره اتریوم به میزان قابل توجهی موجودی شیبااینو (SHIB) خود را افزایش داده‌اند و تریلیون‌ها واحد از این میم کوین محبوب را به کیف پول‌های خود افزوده‌اند.

افزایش 31 میلیون دلاری شیبااینو در کیف پول نهنگ‌ها

طبق آمار منتشر شده توسط WhaleStats، در 24 ساعت گذشته، ارزش دلاری بازار شیبااینو، دومین میم کوین محبوب از نظر ارزش بازار، از 578,489,756 دلار به حدود 624,917,962 دلار افزایش یافته است. این بدان معناست که ذخیره جمعی SHIB در آدرس‌های متعلق به نهنگ‌ها، تا مرز 2,534,750,613,246 واحد شیبااینو افزایش یافته است. به این ترتیب، این میم کوین پس از اتریوم و استیبل کوین USDT، همچنان در جایگاه سوم دارایی‌های برتر مورد علاقه نهنگ‌ها قرار دارد.

نمودار جایگاه شیبااینو

تبلیغات جام جهانی قطر

راه‌اندازی شیباریوم در روز ولنتاین

به گزارش وبسایت خبری یوتودی (U.Today)، توسعه‌دهنده اصلی شیبااینو، یعنی شیتوشی کوزاما (Shytoshi Kusama) متنی را به بیوگرافی خود در توییتر اضافه کرده است که نشان می‌دهد گام‌های نهایی برای راه‌اندازی نسخه بتای شیباریوم (Shibarium) برداشته شده است.

او در این متن از جعبه‌ای به شکل قلب استفاده کرده است که شیباریوم به جامعه شیبا تقدیم می‌کند. بسیاری از حساب‌های برجسته در جامعه شیبااینو (SHIB) این اقدام را اشاره‌ای تلویحی به روز دقیق انتشار شیباریوم یعنی روز 14 فوریه (25 بهمن) مصادف با روز ولنتاین می‌دانند.

پس از انتشار این خبر، هر دو توکن SHIB و BONE شاهد افزایش قیمت بودند. شیبااینو (SHIB) در 24 ساعت گذشته نزدیک به 6 درصد افزایش یافته و اکنون با قیمت 0.00001211 دلار معامله می‌شود. این درحالی است که بُن (BONE) توکنی که تراکنش‌ها در شیباریوم به کمک آن انجام می‌شود، به بالاترین سطح محلی خود یعنی در حدود 1.5 دلار رسیده و همچنان شاهد افزایش تعداد کاربران جدید خود می‌باشد. این رقم اکنون به حدود 28 هزار نفر رسیده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×