» آرشیو اخبار » چشم‌انداز تقاضای چین، نقره را وارد کانال 24 دلاری کرد
نقره

چشم‌انداز تقاضای چین، نقره را وارد کانال 24 دلاری کرد

7 دی 1401 8

نقره به بالای سطح 24 دلار حرکت کرد و دوباره نشانه هایی از قدرت را نشان می دهد. به خاطر داشته باشید که نقره یک فلز صنعتی است، بنابراین باید به آن توجه کرد. با تمرکز معامله گران بر کاهش محدودیت های مرتبط با ویروس کرونا در چین، نقره به بالای سطح 24 دلار بازگشت.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، نقره با توجه به تقاضای چین به بالای 24 دلار رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت (WTI) در تلاش است تا بالاتر از سطح 80.50 دلار باقی بماند. مس به 3.90 دلار صعود کرد. با کاهش محدودیت‌های مربوط به ویروس کرونا، نفت WTI بالاتر از سطح 80 دلار قرار گرفت. از سوی دیگر اخبار خوبِ کاهش محدودیت های کووید در چین، حمایت مادی از فلزات گرانبها را فراهم کرده است. آب و هوای زمستانی بر تولید گاز طبیعی تأثیر گذاشت و باعث شد که قیمت گاز طبیعی صعودی شود.
نمودار نفت وست

نفت وست تگزاس اینترمدیت (WTI) با حمایت چندین کاتالیزور مثبت از سطح 80 دلار بالاتر رفت. چین الزامات قرنطینه را برای مسافرین و توریست هایی که به این کشور سفر می کنند، حذف کرد. این موضوع، باعث افزایش سفرهای هوایی می‌شود. در ایالات متحده، تولید نفت کاهش می یابد، زیرا این کشور تحت تأثیر آب و هوای شدید زمستان قرار دارد.

علاوه بر این، معامله‌گران همچنان نگران هستند که روسیه صادرات نفت خود را در ژانویه و در واکنش به طرح سقف قیمت نفت کاهش دهد. در بلندمدت، افزایش تقاضای نفت چین احتمالاً به عنوان کاتالیزور اصلی برای بازارهای نفت عمل خواهد کرد.

تبلیغات جام جهانی قطر

کاهش تولید باعث افزایش قیمت گاز طبیعی شد

نمودار گاز طبیعی

گاز طبیعی در کانال نزدیک به 5.15 دلار معامله می شود، زیرا تولید تحت تأثیر هوای زمستانی قرار گرفته است. با این حال، باید دید که آیا این بازگشت پایدار خواهد بود یا خیر، زیرا پیش‌بینی های هواشناسی نشان می دهد که هوا از 28 دسامبر تا 7 ژانویه گرم خواهد بود.

در واقع، ممکن است هوا در معتدل ترین حالت نسبت به چهل سال گذشته قرار گرفته و به این ترتیب تقاضا برای گاز طبیعی بسیار کم شود. به این ترتیب، بازارهای گاز طبیعی ممکن است به زودی به زیر سطح 5.00 دلار برگردند.

نقره از سطح 24 دلار بالاتر رفت

نمودار نقره

مس صعودی شد

نمودار مس

 

با واکنش معامله گران به اخبار چین، مس به سمت سطح 3.90 دلار افزایش یافت. این کشور مصرف کننده اصلی مس در جهان است، بنابراین پویایی اقتصاد چین کاتالیزور اصلی افزایش قیمت در بازارهای مس خواهد بود.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: لیلا درخشان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع : fxempire ، fxempire

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×