» آرشیو اخبار » قیمت لحظه‌ای بیت کوین نتوانست کابران فعال را جذب کند
قیمت لحظه‌ای بیت کوین نتوانست کابران فعال را جذب کند

قیمت لحظه‌ای بیت کوین نتوانست کابران فعال را جذب کند

5 شهریور 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، تحلیل درون زنجیره‌ای سایت Glassnode نشان داد که گرایش اخیر به سمت بیت کوین نتوانست موج جدیدی از کاربران فعال را جذب کند و در عین حال، گردش‌های مبادلاتی هم نشان دهندهٔ «هجوم کمابیش بی‌نتیجهٔ سرمایه» هستند.

تحلیلگران Glassnode در آخرین شمارهٔ گزارش The Week On-chain، عدم علاقهٔ کافی کاربران جدید بیت کوین در فاصلهٔ بین اواخر ژوئن تا اوایل اوت را یکی از دلایل «ضعف و شکست بعدی قیمت از 24.4 هزار دلار آمریکا تا پایین‌تر از قیمت حقیقی می‌دانند.»

این گزارش اضافه کرد که ناتوانی در جذب کاربران جدید فعال «بین سهام داران خرده پا و محتکر مشهود بود.»

تبلیغات جام جهانی قطر

قیمت حقیقی بیت کوین چقدر است؟

 قیمت لحظه‌ای بیت کوین نتوانست کابران فعال را جذب کند

قیمت حقیقی بیت کوین برابر است با ارزش تمام کوین‌های رایج به قیمت خریداری شده، تقسیم بر تعداد کوین‌های رایج و اغلب برای سرمایه گذار معمولی قیمت سر به سر تلقی می‌شود.

در حال حاضر قیمت حقیقی حدود 21،700 دلار آمریکا است. Glassnode در ادامهٔ گزارش اضافه کرد که در حال حاضر گردش مبادلات نشانهٔ دیگری مبنی بر ضعف اصلی بازار  است. براساس این گزارش، در حال حاضر گردش‌های مبادلاتی ماهانه عدم توجه سرمایه گذاران را نشان می‌دهد.

طبق این گزارش: «گردش‌های مبادلاتی به مبادلات سالانه محدود شده‌اند و به سطح اواخر سال‌های 2020 نزول یافته‌اند. این کاهش که درست مانند حجم مبادلات سرمایه گذاران خرده پا است، عدم علاقهٔ کلی سرمایه گذاران جدی به خرید دارایی را ثابت می‌کند.»

وضعیت قیمت لحظه‌ای بیت کوین به چه صورت است؟

 قیمت لحظه‌ای بیت کوین نتوانست کابران فعال را جذب کند

این گزارش اضافه کرد که قیمت لحظه‌ای پس از رکود بسیار در ماه ژون در بازار بیت کوین «با هجوم قابل توجه سرمایه گذاران در بازار مواجه نشد»  نشان می‌دهد که این قیمت لحظه‌ای «از چشم انداز درون زنجیره‌ای تأثیر کمی داشت.»

در نتیجه، Glassnode اشاره کرد که در حال حاضر بازار فعلی بیت کوین «با بازار خرسی اواخر سال 2018 قابل مقایسه است.» با این وجود، این موضوع هشدار داد که بازار «هنوز برگشت سرمایه در حد کلان نداشته و برای رشد مستمر به ورودی زیاد نیاز دارد.»

در ساعت 9:15 جهانی در صبح روز چهارشنبه، بیت کوین با قیمت 21،352 دلار آمریکا مبادله شد که کاهش 1 درصدی در یک روز و کاهش 11 درصدی در یک هفته را نشان می‌داد.

مترجم: خاطره باقری

منبع: cryptonews

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×