» ارز دیجیتال » قانون‌گذاران ایالات متحده به دنبال قانون‌گذاری صنعت کریپتو هستند

قانون‌گذاران ایالات متحده به دنبال قانون‌گذاری صنعت کریپتو هستند

11 دی 1401 4

به نظر می‌رسد قانون‌گذاران در ایالات متحده در حال ارزیابی مجدد صنعت کریپتو و نیازهای نظارتی آن با توجه به سقوط FTX هستند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، به نظر می‌رسد که قانون‌گذاران در ایالات متحده در حال ارزیابی مجدد صنعت کریپتو و نیازهای نظارتی آن با توجه به سقوط FTX هستند. بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، از زمانی که این صرافی رمزارزی در ماه نوامبر (اواسط آبان) اعلام ورشکستگی کرد، قانون‌گذاران تحت فشار قرار گرفتند تا چارچوب نظارتی جدیدی برای ارزهای دیجیتال تعیین کنند.

چندین پیشنهاد در دست کار است که قوانین بانکی، اوراق بهادار و مالیاتی موجود را برای ارزهای دیجیتال اعمال کند و قانون‌گذاران از کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) می‌خواهند که رویکردی تهاجمی در بازار کریپتو اتخاذ کند.

قانونگذاران

تبلیغات جام جهانی قطر

در جلسه استماع دسامبر (آذر) مجلس نمایندگان، جیک آچینکلاس (Jake Auchincloss)، که همچنین یکی از اعضای گروه دو حزبی کنگره بلاکچین است، طبق گزارش‌ها اشاره کرد که «زمان آن رسیده است که سرمایه‌گذاران و کارآفرینان بلاکچین چیزهای مهم بسازند یا اعتبار بیشتری را از دست بدهند.»”

سناتور راجر مارشال (Roger Marshall)، مدافع پتانسیل فناوری بلاکچین برای توقف کلاهبرداری، بر قوانین سختگیرانه‌تر در ایالات متحده فشار می‌آورد. او مدعی شد: “کسی باید مرا متقاعد کند که همه چیز فقط یک بازی پانزی (Ponzi) نیست.”

در میان معدود قانون‌گذارانی که مایل به دفاع از صنعت کریپتو هستند، نماینده پاتریک مک‌هنری (Patrick McHenry) اظهار داشت که لازم است “عملکرد بد یک فرد را از خوبی آن توسط یک صنعت و نوآوری جدا کرد.” همچنین کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان توسط مک هنری در کنگره جدید رهبری خواهد شد.

لابی سم بنکمن-فرید، (Sam Bankman-Fried)، مدیر عامل سابق FTX، در واشنگتن بر روی لایحه‌ای متمرکز بود که به کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) اختیار تنظیم و قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال را می‌داد. انتظار می‌رفت این لایحه در بسته بودجه سال 2023 گنجانده شود، اما اکنون به دلیل تحولات هفته‌های گذشته بعید به نظر می‌رسد که این لایحه پیش برود.

همانطور که توسط کوین تلگراف گزارش شده است، بنکمن-فرید کمک مالی مهمی به جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها در واشنگتن بود. اوایل سال جاری، او در نظر داشت تا یک میلیارد دلار برای کمک به مبارزات انتخابات ریاست جمهوری 2024 هزینه کند.

اوپن سکرتز (Open Secrets)، پلتفرمی که پول را در سیاست ردیابی می‌کند، بنکمن فرید را به عنوان ششمین مشارکت کننده بزرگ سیاسی برای چرخه 2021-2022 با مجموع مشارکت 39.8 میلیون دلاری برای نامزدها و احزاب سیاسی لیست کرد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×