» بازارها » عرضه اولیه دو شرکت جدید در فرابورس
اولیه

عرضه اولیه دو شرکت جدید در فرابورس

10 شهریور 1401 5

به گزارش گذارنیوز؛ بر اساس اطلاعیه‌ای که مقام ناظر بازار سرمایه اعلام کرده است، عرضه اولیه سهام شرکت صنایع گلدایران به روش حراج در نماد معاملاتی گلدایرا1 انجام خواهد شد، همچنین عرضه اولیه سهام شرکت پخش رازی به روش ثبت سفارش در نماد درازی1 به زودی انجام خواهد شد.

تعداد کل سهام شرکت گلدایران 3 میلیارد و 800 میلیون سهم است که تعداد سهام قابل عرضه 228 میلیون سهم، معادل 6 درصد خواهد بود و دوره سفارش‌گیری و عرضه در روز دوشنبه 14 شهریور 1401 خواهد بود و حداکثر سهام قابل خریداری برای هر کد معاملاتی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 11 میلیون و 400 هزار سهم خواهد بود. قیمت مبنا برای هر سهم 2500 ریال در نظر گرفته شده است.

همچنین مرحله دوم افزایش سرمایه از محل صرف سهام و از طریق سلب حق تقدم خواهد بود که پس از کشف قیمت در مرحله اول عرضه اولیه به روش  حراج تا آغاز مرحله دوم نماد معاملاتی گلدایرا به منظور طی مراحل افزایش سرمایه از محل صرف سهام و از طریق سلب حق تقدم متوقف خواهد بود و در مرحله دوم افزایش سرمایه به میزانی خواهد بود که 14 درصد از سهام شرکت از طریق واگذاری حق تقدم‌های سلب‌شده به عموم عرضه خواهد شد.

تبلیغات جام جهانی قطر

همچنین در مورد عرضه اولیه شرکت پخش رازی اعلام شده است تعداد کل سهام یک میلیارد سهم است که تعداد سهام قابل عرضه 60 میلیون سهم معادل 6 درصد از کل سهام شرکت خواهد بود و تاریخ ثبت سفارش و تخصیص سهام در روز سه‌شنبه 15 شهریور 1401 خواهد بود.

حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی 3 میلیون سهم و قیمت مبنا 16 هزار و 680 ریال و دامنه نوسان از 14 هزار و 345 ریال تا 19 هزار و 15 ریال خواهد بود.

با ورود شرکت‌های بیشتر به فرابورس عمق این بازار بیشتر خواهد شد.

 

منبع: فارس

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×