» آرشیو اخبار » صرافی هیوبی نیز تعدیل نیرو را در دستور کار قرار داد
هیوبی

صرافی هیوبی نیز تعدیل نیرو را در دستور کار قرار داد

10 دی 1401 4

صرافی محبوب ارزهای دیجیتال هیوبی (Huobi) قصد دارد بخش قابل توجهی از نیروی کار خود را اخراج و حقوق کارمندان ارشد را کاهش دهد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، به گفته کالین وو (Colin Wu)، خبرنگار مشهور و جنجالی چینی، صرافی محبوب ارزهای دیجیتال هیوبی (Huobi) قصد دارد بخش قابل توجهی از نیروی کار خود را اخراج و حقوق کارمندان ارشد را کاهش دهد.

این درحالی است که ماه گذشته، این صرافی شایعات موجود مبنی بر کاهش تعداد کارمندان خود را رد کرد؛ اما منابع آگاه به موضوع تأیید کرده‌اند که هیوبی (Huobi) این طرح را پیش خواهد برد و در عین حال حقوق مدیران ارشد خود را نیز کاهش خواهد داد.

صرافی هیوبی

تبلیغات جام جهانی قطر

هیوبی بونوس‌های سلانه خود را لغو می‌کند

بر اساس این گزارش، صرافی هیوبی در نظر دارد تعداد کارمندان خود را از 1200 نفر به 600 تا 800 نفر کاهش دهد. علاوه بر این، این صرافی پاداش‌های سالیانه خود را نیز لغو می‌کند.

ماه گذشته، این شرکت اعلام کرده بود که مجموعه‌ای از چند کمپین تشویقی را تا پایان سال معرفی خواهد کرد که از 18 دسامبر (27 آذر) آغاز شده است. این کمپین‌ها شامل رویدادها و مسابقاتی است که به کاربران این صرافی اجازه می‌دهد تا جوایزی را به صورت ارزهای دیجیتال خاص برنده شوند.

در حال حاضر، این طرحِ پاداش سالانه به طور ناگهانی به پایان رسیده است، چرا که ظاهراً شرکت قصد دارد این برنامه را لغو کند. این حرکت در بحبوحه وخامت بازار نزولی انجام می‌شود و بسیاری از شرکت‌های دیگر نیز برای حفظ سودآوری و ماندگاری خود در این شرایط تلاش می‌کنند.

صرافی هیوبی که در سال 2013 تأسیس شده است، هنوز هیچگونه بیانیه رسمی در این خصوص منتشر نکرده است. این خبر باعث گمانه‌زنی‌هایی پیرامون سلامت شرکت و آینده کلی صنعت کریپتو شده است.

گفتنی است که هیوبی یکی از قدیمی‌ترین و کلیدی‌ترین فعالان در فضای رمزارزها پس از سقوط اف تی ایکس (FTX) است. این شرکت دفاتری در سنگاپور، هنگ کنگ و کره جنوبی دارد و به میلیون‌ها مشتری در سراسر جهان خدمات ارائه می‌دهد.

جریان تعلیق در صنعت کریپتو

صرافی هیوبی اولین شرکت فعال در حوزه ارزهای دیجیتال نخواهد بود که از زمان شروع بازار نزولی، نیروی کار خود را کاهش می‌دهد. چندین صرافی رمزارزی، از جمله کوین‌بیس و کریپتودات‌کام نیز درصد قابل توجهی از کارمندان خود را به منظور کاهش هزینه‌های عملیاتی مرخص کرده‌اند.

اوایل این ماه، پلتفرم دارایی دیجیتال بای‌بیت (Bybit) اعلام کرد که 30 درصد از نیروی کار خود را به دلیل “سازماندهی مجدد کاهش خواهد داد.” الکس هارپر (Alex Harper)، مدیرعامل بای‌بیت، خاطرنشان کرد که شرکت در شرایط خوبی قرار دارد و بدون اختلال به کار خود ادامه خواهد داد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cryptopotato

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×