» آرشیو اخبار » شیبااینو (SHIB) و سه عاملی که به رالی آن در 2023 کمک می‌کند
شیبااینو

شیبااینو (SHIB) و سه عاملی که به رالی آن در 2023 کمک می‌کند

12 دی 1401 4

علی‌رغم عملکرد ضعیف شیبااینو در سال گذشته، سه عامل اصلی می‌تواند به بازیابی و افزایش مجدد قیمت آن کمک کند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، عملکرد قیمتی شیبااینو (Shiba Inu) در طول سال 2022 آنگونه نبود که بتواند یک سرمایه‌گذار را راضی کند. ویرانی که این توکن برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان آورد، پیامدهای زیادی برای این توکن کوچک به همراه داشت که بازیابی و عبور از آنها برای آن تقریباً بعید به نظر می‌رسد. با این حال، وقتی تصمیم می‌گیرید به‌عنوان یک هولدر ارزهای دیجیتال در این بازار فعالیت کنید، از دست دادن امید آخرین چیزی است که به آن فکر می‌کنید، به خصوص اگر این احتمال وجود داشته باشد که وضعیت در سال 2023 به کلی تغییر کند.

ترکیبی سالم از هولدرهای شیبااینو

یکی از بزرگترین مشکلات شیبااینو (SHIB)، تعداد زیاد معامله‌گران سفته‌باز آن بود که هر بار این میم کوین در یک دوره بازیابی قرار گرفت، باعث شدند ارزش آن دوباره کاهش یابد. باوجود تعداد بالای توکن‌های «رایگان» موجود در گردش، فشار فروش وارد شده بر شیبااینو تقریباً بدون هیچ دلیلی به‌طور تصاعدی در حال افزایش بود.

در طول سال گذشته، اکثر هولدرهای کوتاه‌مدت این شبکه را ترک کردند و تنها سرمایه‌گذاران و معامله‌گران اختصاصی برای نگهداری این توکن در آن باقی ماندند، که ممکن است در سال 2023 به عاملی تعیین‌کننده برای این دارایی دیجیتال تبدیل شوند.

تبلیغات جام جهانی قطر

 جریان‌های جدید ورود سرمایه به بازار شیبااینو

پس از سقوط سنگین صرافی اف تی ایکس (FTX)، شبکه بلاکچین ترا (Terra) و چندین مورد مشابه که امسال در صنعت کریپتو شاهد بودیم، برخی از سرمایه‌گذاران نهادی با توجه به فقدان مقررات روشن و وجود آینده‌ای مبهم برای کل بازار، ارزهای دیجیتال را برای همیشه ترک کردند.

خوشبختانه، احتمال می‌رود این وضعیت در سال جدید تغییر کند، زیرا رگولاتورهای مالی فعالانه مشغول کار برای ارائه دستورالعمل‌های جدیدی برای صنعت ارزهای دیجیتال هستند. با توجه به موج جدید دارایی‌های سازمانی، توکن‌هایی مانند شیبااینو ممکن است به رالی بازار بپیوندند.

نمودار روزانه شیبایانو

افزایش فشار فروش

بر کسی پوشیده نیست که شیبااینو یکی از دارایی‌های موجود در بازار بوده است که اکثر معامله‌گران و سرمایه‌گذاران با پوزیشن‌های شورت پی در پی، آن را به میزان زیادی به فروش رساندند. با نگاهی به گذشته در می‌یابیم که شرط‌بندی روی کاهش ارزش این توکن تصمیمی عاقلانه بوده است.

با این حال، به محض اینکه بیشتر حجم معاملات فروش فعلی توسط حجم زیاد خرید خنثی شود، ممکن است اثر معکوس این اقدامات را مشاهده کنیم، که به‌نوبه‌خود منجر به ایجاد نوعی شورت اسکوئیز در بازار و آغاز یک رالی بازیابی قدرتمند خواهد شد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×