» آرشیو اخبار » شیبااینو از همکاری منحصربه‌فرد خود با تراولا خبر داد
شیبااینو

شیبااینو از همکاری منحصربه‌فرد خود با تراولا خبر داد

3 آذر 1401 2

کسانی که برای رزرو هتل، پرواز و سایر فعالیت‌های مرتبط در تراولا از شیبااینو استفاده کنند، می‌توانند ۲۵ دلار اعتبار سفر دریافت نمایند

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، تیم توسعه‌دهندگان شیبااینو (Shiba Inu) به تازگی از یک همکاری «ویژه انحصاری» با پلتفرم رزرو بلیط مبتنی بر بلاکچین تراولا (Travala) خبر داده است. بر اساس این بیانیه، کسانی که از این میم کوین محبوب برای رزرو هتل، پرواز و سایر فعالیت‌های مرتبط استفاده کنند، می‌توانند ۲۵ دلار اعتبار سفر دریافت کنند.

تراولا و شیبااینو

به گزارش وبسایت خبری یو.تودی (U.Today)، تراوالا پشتیبانی خود از شیبااینو را از ماه دسامبر 2021 (آذر 1400) آغاز کرده است. ظاهراً کاربران این پلتفرم، این میم کوین را به تمام رمزارزهای دارای مضمون سگ ترجیح داده‌اند.

تبلیغات جام جهانی قطر

گفتنی است که تراوالا (Travala) امکان رزرو بیش از دو میلیون هتل در سراسر جهان را با ارزهای دیجیتال مختلف فراهم کرده است. برای مثال، ماه گذشته در تبلیغات این پلتفرم، خبر پشتیبانی از رقیب اصلی شیبااینو، یعنی دوج کوین اعلام شد.

اویل ماه جاری، تراولا در توییتر خود اعلام کرد که دارندگان شیبااینو می‌توانند از توکن‌های خود برای رزرو هتل پنج ستاره لوکس دبلیو د پالم دبی (W Dubai – The Palm) استفاده کنند. ماه می (اردیبهشت) نیز این شرکت به کاربران خود اجازه داد تا با کمک این میم کوین ماشین‌های سوپراسپرتی مثل لامبورگینی، رولزرویس، مک لارن، استون مارتین و فراری را اجازه نمایند.

پلتفرم تراولا (Travala) در سال 2017 راه‌اندازی شد و در حال حاضر از حدود سه میلیون محصول متنوع مسافرتی پشتیبانی می‌کند. جولای گذشته (خرداد و تیر 1400)، این شرکت یک سرویس غیرمتمرکز اجاره منزل به نام دی‌تراول (Dtravel) را نیز معرفی کرد. شایان ذکر است که تراوالا از ده‌ها روش پرداخت پشتیبانی می‌کند، اما پایگاه کاربری آن را عمدتاً علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال تشکیل داده‌اند.

گفتنی است که ایکسل‌تریپ (XcelTrip)، یکی دیگر از پلتفرم‌های مسافرتی مبتنی بر بلاکچین است که پشتیبانی از شیبااینو را از ماه می (اردیبهشت) آغاز کرد. با وجود پذیرش بیشتر و افزایش روزافزون موارد کاربری، قیمت توکن شیبااینو (SHIB) همچنان نزدیک به 90 درصد از رکورد تاریخی ثبت شده در ماه اکتبر گذشته (آبان 1400) فاصله دارد. دومین میم کوین بزرگ بازار در حال حاضر با قیمت 0.000009 دلار معامله می‌شود.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×