» خاص بخوانید » قضیه شکایت از توییتر چیست؟
توییتر

قضیه شکایت از توییتر چیست؟

11 دی 1401 5

توییتر پس از شروع مدیریت ایلان ماسک، مالک پرحاشیه آن در کانون توجهات جهانی قرار گرفته و همواره حاشیه ساز بوده است. از شکایت توییتر از ایلان ماسک پس از فسخ قرارداد 44 میلیارد دلاری گرفته تا شکایت کارکنان سابق به دلیل اخراج گسترده!

به گزارش گذارنیوز، قضیه شکایت از توییتر از آن جایی شروع شده است که پرنده آبی برای اجاره طبقه 30 ساختمان هارتفورد دفتر سانفرانسیسکو خود، اجاره‌بها را در مدت زمان مقرر شده پرداخت نکرده است.

به نقل از نیویورک تایمز، شرکت کلمبیاریت-650 کالیفرنیا در دادگاهی در سانفرانسیسکو شکایتی را تنظیم کرده است مبنی بر اینکه، با وجود اخطار به توییتر مبنی بر تسویه اجاره‌بها در 16 دسامبر، مستاجر به هیچ عنوان اهمیتی نداده است.

برطبق گزارش پیشین نیویورک تایمز، به تاریخ 13 دسامبر، توییتر هفته‌هاست که اجاره دفتر مرکزی خود و همچنین هیچ‌یک از دفاتر جهانی را پرداخت نکرده است. گزارش‌ها حاکی از این است که این شرکت در اوایل دسامبر هم با شکایت‌های دیگری مبنی بر عدم پرداخت هزینه پرواز هواپیماهای شخصی جت روبرو بوده است. تا زمان انتشار این گزارش توییتر در رابطه با این شکایت‌ها هیچگونه اظهار نظری نداشته است.

تبلیغات جام جهانی قطر

ایلان ماسک

توییتر پس از شروع مدیریت ایلان ماسک، مالک پرحاشیه آن در کانون توجهات جهانی قرار گرفته و همواره حاشیه‌ساز بوده است. از شکایت توییتر از ایلان ماسک پس از فسخ قرارداد 44 میلیارد دلاری گرفته تا شکایت کارکنان سابق به دلیل اخراج گسترده! شایان ذکر است که پرنده آبی واحد رسانه‌ای ندارد و بنابراین موضع‌گیری در رابطه با این‌گونه شکایت‌ها نداشته است.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 1.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×