» آرشیو اخبار » شورولت کامارو 1004 اسب بخاری!

شورولت کامارو 1004 اسب بخاری!

28 آذر 1401 5

شرکت خودروسازی شورولت در نظر دارد تا سال ۲۰۲۳ نسخه کوپه کامارو را با یک پیشرانه ۱۰ لیتری هشت سیلندر با آرایش وی شکل و قدرت ۱۰۰۴ اسب بخار راهی بازار کند.

گذارنیوز: شورولت کامارو کوپه در سال ۲۰۲۳ یعنی حدود یک ماه دیگر شگفتی در بازار خودروهای اسپرت ایجاد خواهد کرد. کامارو سال ۱۹۶۹ روی خط تولید شورولت قرار گرفت، در سال ۲۰۱۲ این خودروساز نسخه دوم کامارو کوپه قوی را به بازار معرفی کرد. در همان سال این خودروساز به دلیل نسل جدید کامارو که قدرت موتوری بالای داشت، سود قابل توجهی را کسب کرده است. اکنون به نظر می رسد شورولت برای افزایش تراز مالی خود در سال ۲۰۲۳ محصول قدرتمندی را طراحی و تولید کرده است.

شورولت کامارو کوپه ۲۰۲۳ با سه تیپ موتور مختلف به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد، اما در حالت استاندارد این خودرو دارای یک پیشرانه هشت سیلندر با آرایش وی شکل است. سال گذشته مشتریان می توانستند برای کامارو موتور هشت سیلندر ۹ لیتری را سفارش دهند، اما این پیشرانه از لیست سفارشات شورولت خارج شده است. شورولت با رجعت به فطرت یک پیشرانه ۱۰ لیتری هشت سیلندر برای مشتریان کامارو در نظر گرفته است که می تواند قدرت بالای را در اختیار علاقمندان به این خودرو قرار دهد.

ظاهرا شرکت خودروسازی شورولت علیرغم استانداردهای سختگیرانه آلایندگی، موتوری را برای کامارو کوپه طراحی کرده است که می تواند ۱۰۰۴ اسب بخار قدرت و ۱۱۸۸ نیوتن متر گشتاور تولید کند

تبلیغات جام جهانی قطر

۱۰۰۰ اسب بخار در عصر الکتریکی

ظاهرا شرکت خودروسازی شورولت علیرغم استانداردهای سختگیرانه آلایندگی، موتوری را برای کامارو کوپه طراحی کرده است که می تواند ۱۰۰۴ اسب بخار قدرت و ۱۱۸۸ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این خودروساز مدعی شده است که قدرت مذکور فقط در صورت استفاده از بنزین با اکتان ۹۳ قابل تولید است، یعنی در صورت استفاده از این خودرو در خاورمیانه که از فقر اکتان در سوخت بهره می برد، نباید انتظار تولید ۱۰۰۴ اسب بخار قدرت را داشت.

شورولت کامارو 1004 اسب بخاری در راه بازار

موتور ۱۰۰۴ اسب بخاری کامارو فقط برای مشتریانی که سفارش استفاده از این پیشرانه را دهند، قابل نصب است. کامارو کوپه ۲۰۲۳ در حالت استاندارد به یک پیشرانه هشت سیلندر وی شکل با حجم ۵.۷ لیتر و مجهز به سوپرشارژر راهی بازار خواهد شد. این پیشرانه توان تولید ۴۷۰ اسب بخار قدرت را دارد. پیشرانه سومی نیز برای کامارو کوپه ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است که حجم ۷ لیتری دارد. این پیشرانه نیز می تواند ۵۸۰ اسب بخار قدرت در اختیار مشتریان قرار دهد، هدف از طراحی این سه پیشرانه توسط شورولت جلب رضایت مشتریان برای خرید کامارو است.

شرکت خودروسازی شورولت در نظر دارد تا برای سال ۲۰۲۴ یک نسخه کلاسیک کلکسیونی از کامارو را عرضه بازار کند، این نسخه که در تعداد محدود تولید خواهد شد

نسخه کلکسیونی برای سال آینده

شرکت خودروسازی شورولت در نظر دارد تا برای سال ۲۰۲۴ یک نسخه کلاسیک کلکسیونی از کامارو را عرضه بازار کند. این نسخه که در تعداد محدود تولید خواهد شد به شماره شاسی ویژه ای مجهز خواهد شد. نسخه کلاسیک کامارو مجهز به آخرین فناوری های ایمنی و رفاهی است که موتور ۱۰۰۴ اسب بخاری روی این محصول نیز نصب خواهد شد. نکته قابل توجه اینجاست که مشتریان برای خرید این نسخه باید ۱۵ هزار دلار هزینه جداگانه برای ساخت شاسی ایمن و تست های استانداردی پرداخت کنند. در خصوص عرضه محصولات شورولت با موتور حجم بالا ظاهرا هیچ منع قانونی وجود ندارد و به نظر می رسد جنرال موتورز نهایت دقت را در طراحی پیشرانه به کار گرفته است.

شورولت کامارو 1004 اسب بخاری در راه بازار

شرکت خودروسازی شورولت تاکنون هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت یا زمان عرضه کامارو کوپه در سال ۲۰۲۳ منتشر نکرده است، شاید در تعطیلات سال نو میلادی اطلاعات مذکور توسط این خودروساز منتشر شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×