» آرشیو اخبار » شبکه اصلی Mars Hub، پلتفرم وام‌دهی ترا، راه‌اندازی می‌شود
مارس هاب mars hub

شبکه اصلی Mars Hub، پلتفرم وام‌دهی ترا، راه‌اندازی می‌شود

3 بهمن 1401 3

پروتکل وام‌دهی ترا که تحت عنوان مارس هاب (Mars Hub) شناخته می‌شود، زنجیره برنامه مستقل کازماس خود را روز 31 ژانویه (11 بهمن) راه‌اندازی خواهد کرد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، پروتکل وام‌دهی ترا که تحت عنوان مارس هاب (Mars Hub) شناخته می‌شود، اعلام کرده است که زنجیره برنامه مستقل کازماس خود را روز 31 ژانویه (11 بهمن) راه‌اندازی خواهد کرد. در این اعلامیه آمده است، این پلتفرم توکن‌های مارس (MARS) را نیز میان کاربرانی که ترا کلاسیک نگهداری می‌کنند، توزیع می‌کند.

بر اساس بیانیه روز 20 ژانویه (30 دی)، شبکه اصلی مارس هاب (Mars Hub) با 16 اعتبارسنجی اولیه، از جمله Block Pane، Chill Validation، Chorus One، Cosmology، CryptoCrew Validators، ECO Stake و غیره، فعال خواهد شد. 34 اسلات اضافی نیز برای اعتبارسنجی‌های بدون نیاز به مجوز پس از راه‌اندازی در دسترس قرار خواهد گرفت.

توییت راه اندازی mars hub

تبلیغات جام جهانی قطر

جزئیات ایردراپ توکن‌های MARS

در مجموع 50 میلیون توکن مارس (MARS) به اعتبارسنجی‌های اولیه واگذار می‌شود و یک ماه بعد به استخر جامعه بازگردانده می‌شود. در این بیانیه آمده است: «این تخصیص موقت دارایی‌ها کمک می‌کند از شبکه در برابر حمله توسط اعتبارسنجی‌های سرکشی محافظت کنیم که به طور بالقوه می‌توانند حجم زیادی از این توکن را در مدت کوتاهی پس از عرضه جمع‌آوری و شروع به دستکاری تراکنش‌های درون زنجیره‌ای کنند.»

این شبکه اصلی، سومین و آخرین فاز از یک فرآیند سه مرحله‌ای است که با راه‌اندازی یک شبکه آزمایشی خصوصی برای توسعه دهندگان و برخی از اعضای جامعه آغاز و با راه‌اندازی یک شبکه آزمایشی عمومی دنبال شد. اولین پایگاه مارس در اوایل فوریه (اواسط بهمن) در بلاکچین اسموزیس شروع به کار خواهد کرد.

آدرس‌های واجد شرایط از طریق ایردراپی که با شبکه اصلی توزیع می‌شود می‌توانند توکن‌های مارس (MARS) را مطالبه کنند. قفل 64.4 میلیون توکن نیز برای کسانی که در دو عکس فوری تاریخی در شبکه ترا کلاسیک، توکن مارس (MARS) را نگهداری می‌کردند، باز خواهد شد. این عکس‌های فوری (اسنپ شات) فایل‌هایی هستند که وضعیت یک بلاکچین را در یک زمان خاص نشان داده و اطلاعاتی مثل تمام آدرس‌ها و داده‌های تراکنش‌های موجود را شامل می‌شود.

توزیع توکن‌های مارس (MARS) براساس عکس‌های فوری گرفته شده قبل و بعد از دیپگ شدن استیبل کوین ترا (UST) در بلوک 7544910، روز هفتم ماه می 2022 (17 اردیبهشت)، و بلوک 7816580 روز 28 می 2022 (7 خرداد) حدود ساعت 11 صبح به وقت منطقه زمانی شرق تعیین شده است.

این توکن‌ها به مدت شش ماه پس از راه‌اندازی از طریق کیف پول درون زنجیره‌ای جدید ترا با نام استیشن (Station) در دسترس خواهند بود. کاربرانی که توکن‌های مارس (MARS) در شبکه تراکلاسیک را نگه داشته‌اند نیز از قدرت حاکمیت برخوردار خواهند شد.

گفتنی است که سقوط ترا (LUNA) و استیبل کوین آن یعنی ترا یواس‌دی (UST)، در ماه می (اردیبهشت)، تأثیر گسترده‌ای بر بازار ارزهای رمزپایه گذاشت و قیمت پروژه‌های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) میزبانی شده در پروتکل ترا، مانند پروتکل مارس را دستخوش تغییرات بسیاری کرد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×