» آرشیو اخبار » سنگاپور، اولین شهر در پروژه متاورس نکسوز ورلد
متاورس نکسوز ورلد

سنگاپور، اولین شهر در پروژه متاورس نکسوز ورلد

23 آذر 1401 3

تیم توسعه دهنده پروژه افین (Affyn) گفته است که سنگاپور به شهر پیشگام در پروژه متاورس نکسوز ورلد تبدیل شده است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، پروژه بزرگ متاورس نکسوز ورلد (NEXUS World،) که هزاران قطعه زمین توکن شده را دربرمی‌گیرد، نسخه دیجیتالی افتتاحیه خود را از یک شهر بزرگ در دسترس بازدیدکنندگان مجازی قرار داده است.

متاورس

رونمایی از شهر سنگاپور در متاورس نکسوز ورلد

طبق بیانیه رسمی که تیم توسعه دهنده پروژه افین (Affyn) به اشتراک گذاشته شده است، سنگاپور به شهر پیشگام در پروژه متاورس نکسوز ورلد تبدیل شده است. آواتار دیجیتالی این شهر شامل 2000 قطعه از توکن‌های غیرمثلی (NFT) زمین‌های آزاد است.

تبلیغات جام جهانی قطر

پروژه نکسوز ورلد، ویژگی‌های موقعیت‌یابی تلفن همراه را در این طرح گنجانده است تا اطمینان حاصل کند که هر قطعه زمین در شهر سنگاپور مبتنی بر متاورس، با مکان مربوط به آن در یک شهر واقعی، منطبق است. در این پروژه، هر قطعه زمین با یک تایل (tile) شش ضلعی به مساحت 15047.5 متر مربع (با اندازه تقریبی 65.9 متر در هر ضلع) نشان داده شده است.

درست مانند تمام پلات‌های موجود در پروژه متاورس نکسوز ورلد افین (Affyn)، اِلمان‌های آواتار سنگاپور از چهار سطح نادر برخوردار هستند که عبارتند از رایج، کمیاب، حماسی و افسانه‌ای. نمایندگان افین (Affyn) از اضافه شدن شهرهای بیشتر به این پروژه در آینده نزدیک خبر داده‌اند.

لوکاز لی (Lucaz Lee)، بنیانگذار و مدیر عامل افین (Affyn)، با اشاره به اهمیت انتشار نسخه جدید نقشه راه پروژه خود از نظر توسعه و پذیرش گفت:

«آغاز کار با سنگاپور به عنوان اولین شهر متاورسی نشان دهنده نقطه عطف مهمی برای افین (Affyn) بوده و تعهد همیشگی ما نسبت به نقشه راه توسعه محصول خود در این شهر را برجسته می‌کند. ما از اینکه صاحبان زمین‌های نکسوز ورلد زندگی متاورسی را تجربه کرده و در ایجاد و تقویت اقتصاد آن مشارکت می‌کنند، بسیار هیجان‌زده هستیم. این پیشرفت‌های دلگرم‌کننده و ورود شهرهای بیشتر طی ماه‌های آینده، می‌توانند کاتالیزورهای ارزشمندی برای پذیرش هرچه بیشتر بازی‌های مبتنی بر وب 3 (Web3) باشند.»

روند مطالبه قطعات زمین در سنگاپور مجازی مبتنی بر نکسوز رأس ساعت 12 ظهر به وقت ساعت هماهنگ جهانی (UTC) روز 17 دسامبر (26 آذر) آغاز می شود. همه دارندگان توکن‌های غیرمثلی ” Flag” واجد شرایط دریافت هستند.

فرصت‌های جدید کسب درآمد در متاورس

در پروژه نکسوز ورلد (NEXUS World)، همه NFTها، درواقع دارایی‌های دارای بازده هستند. به عبارت دیگر، بلافاصله پس از مطالبه مالکیت NFT زمین، بازدیدکنندگان افین (Affyn) می‌توانند بخش‌هایی از این دارایی مجازی را به سایر بازیکنان اجاره دهند و میزبان بازی‌ها، رویدادها و مکان‌های اجتماع محور باشند.

هرچه بازیکنان بیشتری با NFTهای زمین در نکسوز ورلد، در این فعالیت‌ها شرکت کنند، جوایز بیشتری توسط مالکان ایجاد می‌شود. گفتنی است که شرکت افین (Affyn) پیش از این، چندین طرح ارائه NFT را برای علاقه‌مندان به متاورس منتشر کرده است. یکی از آخرین بخش‌های عرضه شده، حدود 100 هزار قطعه زمین آزاد را شامل می‌شد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×