» ارز دیجیتال » سریال NFTها در آمازون

سریال NFTها در آمازون

29 آذر 1401 8

ظرفیت احراز هویت دیجیتالی و امکان کسب درآمد به روش‌هایی که قبلاً هیچ کس حتی تصورش را هم نمی‌کرد، افزایش یافته است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، ظرفیت احراز هویت دیجیتالی و امکان کسب درآمد به روش‌هایی که قبلاً هیچ کس حتی تصورش را هم نمی‌کرد، افزایش یافته است. اینها برخی از پارامترهایی است که مجموعه مستند “NFTMe” را معرفی می‌کند.

در این نمایش که از آمازون پخش می‌شود هنرمندان، کلکسیونر‌ها و متخصصان صنعت در سراسر جهان تجربیات خود را با NFT‌ها به اشتراک می‌گذارند و اینکه چگونه ادغام هنر و فناوری بر زندگی روزمره آنها تأثیر مثبت گذاشته است را بیان می‌کنند.

در شش قسمت 30 دقیقه‌ای، NFTMe پنجاه پیشگام در فضای NFT از چهار قاره، از جمله خواننده آمریکایی سوزای گرین  (The Supremes)، ملکه دیامبی (ملکه جمهوری دموکراتیک کنگو)، هنرمند دیجیتال برای SpaceX و Nasa Refik را معرفی می‌کند. همچنین میتوان از آنادول، تهیه‌کننده موسیقی مدونا، به همراه پیتر رافلسون و شریل داگلاس از پورشن، که مجموعه‌های NFT را برای Black-Eyed Peas راه‌اندازی کردند، نام برد.

تبلیغات جام جهانی قطر

اپیزود اول به بررسی جامعه NFT و سفر افراد مختلف از طریق فرهنگ دیجیتال می‌پردازد، همراه با اینفلوئنسرهای برجسته که NFT‌ها و فناوری بلاکچین را دنبال کرده‌اند، و ملکه دیامبی کنگو می‌گوید که چگونه قبایلش طرز فکر وب 3 دارند. در حالی که قسمت دوم به این موضوع می‌پردازد که چگونه رفیک آنادول در حال خلق هنر با ناسا است و چگونه درخواست امینم از 20 سال پیش به یک سفر NFT منجر شد.

قسمت‌های دیگر چگونگی ارتباط برندها با NFT‌ها برای کشف مخاطبان و نسل‌های جدید، تأثیر اجتماعی دگرگونی دیجیتال، توکن‌سازی در صنعت موسیقی، متاورس و نقش NFT در شناخت و ارائه صدای هنرمندان را بررسی می‌کنند.

آمازون

پشت سر این مجموعه مستند، تهیه‌کننده فیلم Tech Talk Media و کارگردان برنده جایزه، جانی کاپلان، حضور دارد. Tech Talk در یک گزارش خاطرنشان کرد: تولید در سال 2019 شروع شد و به دلیل محدودیت‌های کووید۱۹ باید سازگار شود، “که شامل ارسال ربات‌های هوش مصنوعی مجهز به حسگرهای Li-Dar می‌شد که کارگردان را قادر می‌سازد از راه دور حرکت و هدایت کند و از طریق آن ارتباط برقرار کند.”

NFTMe در آمازون پرایم و ابتدا در ایالات متحده و بریتانیا پخش می‌شود. به گفته Tech Talk، این سریال در سال 2023 در سراسر جهان برای پخش کنندگان بیشتری پخش خواهد شد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×