» آرشیو اخبار » سرویس ماینینگ ابری بایننس با اختلال مواجه شد
ماینینگ بایننس

سرویس ماینینگ ابری بایننس با اختلال مواجه شد

8 دی 1401 5

محصولات ماینینگ ابری بایننس به علت وقوع طوفان‌های شدید زمستانی در آمریکای شمالی از تاریخ 24 تا 26 دسامبر از دسترس خارج شده است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، بر اساس اعلامیه رسمی منتشر شده روز 28 دسامبر (7 دی)، محصولات ماینینگ ابری بایننس به علت وقوع طوفان‌های شدید زمستانی در آمریکای شمالی از تاریخ 24 تا 26 دسامبر (3 تا 5 دی) از دسترس خارج شده است. این شرکت اعلام کرد که در نتیجه قطعی برق و کاهش محصولات ماینینگ ابری، اشتراک کاربران به مدت سه روز تمدید خواهد شد.

بایننس

بایننس خاطرنشان کرده است که در صورت قطعی‌های بیشتر ناشی از شرایط بد آب و هوایی، مدت زمان اشتراک ماینینگ ابری مشترکین را متناسب با شرایط افزایش خواهد داد.

تبلیغات جام جهانی قطر

سرویس ماینینگ ابری این صرافی که تقریباً یک ماه پیش راه‌اندازی شد، به کاربرانی که تجهیزات ماینینگ در اختیار ندارند، اجازه می‌دهد از Binance Pool پاداش استخراج دریافت کنند. گفتنی است که داشتن حق اشتراک برای خرید هش‌ریت و استخراج بیت کوین در ابر بایننس الزامی است.

لازم به ذکر است که در طی روزهای منتهی به کریسمس، یک « بمب گردباد» منجر به افت شدید دما در سراسر ایالات متحده شد، برق میلیون‌ها نفر را قطع کرده و ده‌ها قربانی گرفت.

شرایط نامساعد آب و هوایی در تگزاس، ماینرهای بیت کوین را وادار کرد تا داوطلبانه فعالیت خود را کاهش دهند تا برق را به شبکه بازگردانده و به ساکنان اجازه دهد خانه‌های خود را گرم نگه دارند. همانطور که قبلا گفتیم، این اختلالات بر هش‌ریت بیت کوین تأثیر گذاشته است؛ به‌طوری که  روز ۲۵ دسامبر (4 دی) این معیار تا مرز ۱۷۰.۶۰ اگزاهش در ثانیه (EH/s) کاهش یافت، این درحالی است که در شرایط معمولی هش‌ریت بیت کوین در حدود ۲۲۵ تا ۳۰۰ EH/s در نوسان است.

در نتیجه این اقدام توسط ماینرهای تگزاس، تراکنش‌های بیت کوین در سراسر جهان 30 درصد کاهش یافته است. ناگفته نماند که علاوه بر تگزاس، ایالت‌های نیویورک، کنتاکی و جورجیا نیز ازجمله ایالت‌های برتر برای استخراج بیت کوین در ایالات متحده به شمار می‌آیند. همه این ایالت‌ها طی چند روز گذشته تحت تأثیر این طوفان شدید قرار گرفته‌اند.

شرایط نه چندان مساعد بایننس

از زمان سقوط صرافی اف تی ایکس (FTX) در ماه نوامبر (آبان)، بایننس با احساس ترس، عدم اطمینان و شک (FUD) بسیار شدید احاطه شده است که در مقطعی منجر به برداشت میلیاردها دلار از این صرافی شد. بایننس در حالی که با این شایعات مبارزه می‌کند، در عین حال به کار بر روی تنوع بخشیدن به مدل کسب و کار خود نیز ادامه می‌دهد. ماه گذشته، این شرکت اعلام کرد که بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر آن، یعنی بایننس لبز (Binance Labs)، در شرکت کیف پول سخت افزاری بلژیکی Ngrave سرمایه‌گذاری کرده و دور سرمایه گذاری سری A خود را آغاز خواهد کرد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×