» آرشیو اخبار » ریزش قیمت دلار و سکه در بازار امروز

ریزش قیمت دلار و سکه در بازار امروز

10 مرداد 1401 8

به گزارش گذارنیوز، امروز بازار با کاهش قیمت دلار و سکه مواجه بود. به طوریکه نرخ دلار امروز نزدیک به 200 تومان افت کرد و از مرز مقاومتی پایین آمد. معامله گران معتقد بودند در صورتی که قیمت دلار نتواند بالای مرز یاد شده قرار بگیرد احتمال برگشت دلار تا نیمه کانال وجود خواهد داشت.

از نگاه برخی از فعالان بازار مجموع عوامل یاد شده باعث شد که دلار در تهران بر مدار کاهش قرار بگیرد . اخبار جدید برجامی هم باعث شده که معامله گران احتیاط بیشتری در خرید و فروش ها داشته باشند. 

قیمت اونس طلا  دیشب تا 1760  دلار پایین آمد . فلز گران بهای جهانی عصر امروز در مقایسه با دیروز 7 دلار بالا تر بود و در محدوده 1774 دلار معامله شد.

تبلیغات جام جهانی قطر

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار عصر امروز در مقایسه با دیروز  4 هزار تومان پایین تر بود . این فلز زرد رنگ داخلی ظهر امروز به قیمت 1 میلیون و 362 هزار و 300 تومان  به فروش رسید . 

بازار سکه هم امروز با عقب نشینی نرخ دلار بر مدار نزول قرار گرفت. قیمت هر قطعه سکه امامی دیروز در محدوده 15 میلیون تومان معامله شد اما امروز نزدیک به 150 هزار تومان ریزش کرد.

 امروز به طوری که ارزش ذاتی سکه امروز 13 میلیون و 218 هزار تومان بود و حباب سکه با 1 درصد کاهش نسبت به دیروز، به 12 درصد رسید. برخی از تحلیگران بازار سکه معتقدند در صورتی که مرز مقاومتی سکه از دست برود احتمال برگشت تا محدوده 14 میلیون و 500 هزار تومان هم وجود خواهد داشت. 

منبع: اقتصاد نیوز

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×