» ارز دیجیتال » قانون‌گذار باهاما درخواست توکن جدید FTX را رد کرد
باهاما

قانون‌گذار باهاما درخواست توکن جدید FTX را رد کرد

13 دی 1401 4

کمیسیون اوراق بهادار باهاما (SCB) ادعاهای بدهکاران FTX را رد کرده و ابراز نگرانی کرده است که با این تحقیقات ممانعت صورت گرفته است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، کمیسیون اوراق بهادار باهاما (SCB) ادعاهای بدهکاران FTX را رد کرده و ابراز نگرانی کرده است که با این تحقیقات ممانعت صورت گرفته است.

بر اساس بیانیه‌ای که در 3 ژانویه (13 دی) منتشر شد، SCB مجبور شده است که تحریف‌های با اهمیتی را که توسط جان جی. ری سوم (John J. Ray III)، نماینده بدهکاران FTX مستقر در ایالات متحده در پرونده‌های مطبوعاتی و دادگاهی انجام شده است، تصحیح کند.

این سند بیان می‌کرد که بدهکاران فصل 11 محاسبات کمیسیون در مورد دارایی‌های دیجیتالی را که در نوامبر (آبان) 2022 به کیف پول‌های دیجیتالی تحت کنترل کمیسیون منتقل شده، به چالش کشیده شده‌اند.

تبلیغات جام جهانی قطر

این بیانیه استدلال کرد که این اظهارات مبتنی بر اطلاعات “ناقص” است و بدهکاران با درخواست اطلاعات از مدیران تسویه موقت مشترک، بررسی لازم را انجام نداده‌اند.

در این بیانیه افزوده شد که جان جی ری سوم، مدیر عامل FTX، اظهاراتی علنی ارائه کرد که مدعی شد کمیسیون به FTX دستور داده است تا در طی پرونده قضایی در کمیته خدمات مالی مجلس ایالات متحده، «مقدار قابل توجهی از توکن‌های جدید» را تحت شرایط مینت کند.

بدهکاران فصل 11 همچنین ادعا کرده‌اند که دارایی‌های دیجیتالی که توسط کمیسیون در اعتماد مشتریان و طلبکاران FTX کنترل می‌شود، هیچ مبنای ثابتی برای این ادعاها مطرح نشده است.

باهاما

کمیسیون این نگرانی را به اشتراک گذاشت که تحقیقاتش به دلیل امتناع بدهکاران فصل 11 از اجازه دسترسی مدیران موقت مشترک تحت نظارت دادگاه به سیستم AWS اف‌تی‌ایکس به خطر افتاده است.

در این اطلاعیه آمده است که SCB امیدوار است که بدهکاران فصل 11 امور را با حسن نیت و به نفع مشتریان و طلبکاران FTX پیش ببرند.

اعلامیه تنظیم‌کننده توسط قانون‌گذار اوراق بهادار باهاما پس از انتشار اخباری از پرونده‌های دادگاه در دسامبر 2022 ( آذر 1401) منتشر شد، جایی که وکلای FTX مدعی شدند که دولت باهاما طبق گزارش‌ها درخواست کرده است که مدیر عامل سابق FTX، سم بنکمن-فرید (SBF) یک ارز دیجیتال جدید تحت کنترل مقامات محلی منتشر کند.

گزارش‌های اولیه ادعا می‌کردند که تنظیم‌کننده باهاما از SBF خواسته تا دارایی‌های دیجیتال جدیدی به ارزش صدها میلیون دلار تولید کند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

 

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×