» ارز دیجیتال » روند بازار رمزارزها: هیوبی، اتریوم، دوج کوین در عرش، سولانا در فرش

روند بازار رمزارزها: هیوبی، اتریوم، دوج کوین در عرش، سولانا در فرش

9 آذر 1401 3

پس از یک روز معاملاتی سبز رنگ، رمزارزها امروز با معاملات مثبت توکن  های هیوبی، اتریوم و دوج کوین همچنان قدرت نمایی می کنند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، پس از یک روز معاملاتی سبز رنگ، رمزارزها امروز با معاملات مثبت توکن های هیوبی، اتریوم و دوج کوین همچنان قدرت نمایی می کنند. بازار رمزارزها تا کنون یک سال پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشته است، با این حال، چند روزی است که شاهد افزایش قیمت رمزارزها هستیم. همانطور که مشاهده کردید، دیروز یک جهش بزرگ در این صنعت رخ داد. کوین ها همچنان در محدوده سبز معامله می شوند؛ موضوعی که پیش بینی های خوش بینانه ای را برای پایان سال ایجاد کرده است.

هیوبی توکن در 24 ساعت گذشته (تا ساعت 11:21 دقیقه صبح چهارشنبه به وقت ایران) 2.84 درصد رشد داشته است. اتریوم شاهد افزایش 5.54 درصدی بود. دوج کوین که دیروز یک پمپ دو رقمی را به چشم دید، 2.90 درصد افزایش یافت. ریپل یک جهش 2.56 درصدی دارد. بیت کوین 2.61 درصد جهش کرد و تسلط فعلی آن در بازار نسبت به روز گذشته حدود 0.15 درصد افزایش یافته است. در مقابل سولانا نسبت به روز گذشته 0.02 درصد کاهش یافته است.

ارزش بازار رمزارزها با افزایش 1.86 درصدی نسبت به روز گذشته، به 852.17 میلیارد دلار رسیده است. حجم بازار با کاهش 0.27 درصدی به 46.44 میلیارد دلار رسیده است. همانطور که می دانید، یکی از مهمترین راهکارها برای افزایش قیمت همه کوین ها، افزایش تسلط اجتماعی بیت کوین است.

تبلیغات جام جهانی قطر

 

هیوبی توکن (HT)

هیوبی توکن جهش 2.97 درصدی داشته است و هر توکن در حال حاضر 7.01 دلار قیمت دارد. حجم این توکن 45.97 درصد افزایش یافته است. جهشی 9.32 درصدی در ارزش بازار وجود دارد که ارزش کل بازار را به 107.99 میلیارد دلار می رساند.

نمودار قیمت هیوبی توکن به دلار

هیوبی

 

اتریوم (ETH)

اتریوم تا زمان نگارش این گزارش بهبود 5.40 درصدی را نشان داده و ارزش بازار آن 155.38 میلیارد دلار است. هر کوین 1271.48 دلار ارزش دارد و حجم معاملات آن افزایش 18.19 درصدی را تجربه کرده است.

 

نمودار قیمت اتریوم به دلار

اتریوم

 

دوج کوین (DOGE)

«دوج کوین» در حال حاضر به قیمت 0.1066 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 3.18 درصد افزایش داشته است. ارزش بازار این رمزارز نیز 3.18 درصد افزایش یافته و اکنون به 141.87 میلیارد دلار رسیده است. حجم 2.37 درصد کاهش داشته است.

نمودار قیمت دوج کوین به دلار

دوج کوین

 

سولانا (SOL)

سولانا با قیمت 13.60 دلار معامله می شود که 0.88 درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. ارزش بازار با 0.96 درصد کاهش به 494.24 میلیارد دلار رسیده است. حجم معاملاتی آن نیز 19.05 درصد کاهش یافته است.

نمودار قیمت دوج کوین به دلار

سولانا

 

نتیجه گیری

با ادامه روند مثبت در قیمت رمزارزها، این احتمال وجود دارد که سرمایه گذاران این صنعت امسال را با موفقیت به پایان برسانند. در این روز جشن شکرگزاری هیچ موضوع دلگرم کننده ای برای جامعه فعال در رمزارزها وجود نداشت، با این حال، به نظر می رسد بازار چرخشی خواهد داشت و این امر سرمایه گذاران را دلگرم کرده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سیده مریم سیدان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: coingape

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×