» اسلایدر ویژه » 9 رمزارز برای سرمایه‌گذاری بلند مدت
رمزارز

9 رمزارز برای سرمایه‌گذاری بلند مدت

11 دی 1401 6

درست مانند بازار سهام، بازار رمزارز نیز به همان اندازه پرریسک و سودآور است. با این حال، آنچه توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب می کند، میزان بازدهی است که فرد از آن سود می برد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، درست مانند بازار سهام، بازار رمزارز نیز به همان اندازه پرریسک و سودآور است. با این حال، آنچه توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب می کند، میزان بازدهی است که فرد از آن سود می برد. صرف نظر از اینکه یک سرمایه‌گذار جدید باشید یا کسی که تازه شروع به امتحان نسل جدید و نوپای ارزهای رمزپایه کرده است، این لیست ۹ رمزارز برتر را برای بازدهی در بلندمدت مد نظر قرار دهید.

بیت کوین

جای تعجب نیست که بیت کوین در رتبه نخست این لیست قرار داشته باشد. علی‌رغم بی ثبات بودن و همچنین برخورد قانونی چندین دولت در سراسر جهان با این رمزارز، آنچه باعث می شود بیت کوین ارزش سرمایه‌گذاری داشته باشد، پذیرش گسترده و محبوبیت روزافزون آن در سراسر جهان است. بنابراین، اگر از خود می‌ پرسید که آیا سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین ارزش آن را دارد یا خیر، بدون شک واقعاً ارزشش را دارد.

بیت کوین

تبلیغات جام جهانی قطر

اتریوم

دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، در طول زمان شاهد افزایش عظیمی در ارزش خود بوده است، تا جایی که به اندازه حدود 800 درصد در یک سال گذشته رشد کرده است. نقشی که این ارز دیجیتال در گسترش امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) ایفا می کند، شایان توجه است؛ زیرا مشخص می شود که دلیل اصلی پذیرش گسترده اتریوم و سرمایه‌گذاری هنگفت آن گسترش در این بخش است.

اتریوم

 

پالیگان

پالیگان یک پلتفرم قابلیت همکاری و مقیاس‌پذیری بلاکچین سازگار با اتریوم است که به عنوان چارچوبی برای ایجاد شبکه های بلاکچین که به هم مرتبط هستند، عمل می کند. پالیگان لیاقت توجه به عنوان یک سرمایه‌گذاری مطلوب را دارد، زیرا تا حدی تکامل یافته که در آن برخی از کاستی‌ های اصلی اتریوم مانند تاخیر در انجام تراکنش‌ ها و عدم کنترل جامعه به بهترین شکل ممکن برطرف شده است. همچنین، با توجه به قیمت مناسب این رمزارز، ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.

پالیگان

دوج کوین

چه کسی باور می کرد این میم کوین که در سال 2013 راه‌اندازی شد، شناخته شود؟، چه رسد به اینکه در لیست ارزهای دیجیتال برتر قرار گیرد. دوج کوین در فهرست اقتصادی‌ترین ارزهای دیجیتال برای خرید در سال 2021 قرار گرفت. نوع بازدهی که این میم کوین در چند ماه اخیر برای سرمایه‌گذاران به ارمغان آورده، فوق العاده است. 8000 درصد بازدهی در عرض چند ماه دیوانه کننده است، اینطور نیست؟ علاوه بر این، دوج کوین نیز یکی از ارزهای رمزنگاری شده است که بسیاری از تحلیلگران آن را یک گزینه سرمایه‌گذاری مناسب می دانند.

دوج

بایننس کوین

رمزارز بایننس به واسطه صرافی ارز دیجیتال بایننس که از آن برای تجارت و همچنین پرداخت و برداشت استفاده می شود، توجه را به خود جلب می کند. صرافی بایننس رکورد بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان را با بیش از 1.4 میلیون تراکنش در ثانیه تا آوریل 2021 در اختیار دارد. از آنجایی که بایننس کوین پتانسیل پیشرفت جدید و منحصر به فرد را در روزهای پیش رو دارد، سرمایه‌گذاری در آن خالی از لطف نیست.

بایننس کوین

پولکادات

پولکادوت یکی دیگر از ارزهای رمزنگاری شده است که اگر به دنبال سود مناسب هستید، اصلا از آن ناامید نخواهید شد. توانایی آن در اتصال یکپارچه همه شبکه‌ های ناهمگن بلاکچین دلیلی است که صدها پروژه در اکوسیستم پولکادات ایجاد می ‌شود.

پولکادات

کاردانو

کاردانو یکی از ارزهای دیجیتالی است که در طی یک دوره زمانی رشد چشمگیری در ارزش خود داشته است. این واقعیت که کاردانو زمان تراکنش و مصرف انرژی را کاهش می دهد، به آن این شایستگی را می دهد که در سبد سرمایه‌گذاری شما قرار گیرد.

کاردانو

سولانا

سولانا، که با ترکیبی از مکانیسم‌ های اثبات سهام (proof-of-stake) و اثبات تاریخ (proof-of-history) کار می‌کند، سود زیادی برای سرمایه‌گذاران به‌ ارمغان آورده است. بنابراین، اکنون می توانید متوجه شوید که این سرمایه‌گذاری چقدر مناسب است.

سولانا

تتر

این ارز دیجیتال پایدار نیازی به ذکر ویژگی خاصی ندارد، زیرا برای سرمایه‌گذارانی که نمی‌خواهند ریسک زیادی متقبل شوند، تبدیل به یک ارز رمزنگاری محبوب شده است. بدون شک، بسیاری از سرمایه‌گذاران حوزه رمزارز تمایل دارند آن را به سبد سرمایه‌گذاری خود اضافه کنند.

تتر

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سیده مریم سیدان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: analyticsinsight

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×