» ارز دیجیتال » هفت میم کوین برای خرید قبل از 2023
میم کوین

هفت میم کوین برای خرید قبل از 2023

12 آذر 1401 7

سرمایه‌‌گذاران بزرگ توصیه می ‌کنند که افرادی که به بازار رمزارزها علاقه‌مند هستند، قبل از سال 2023 بهترین میم کوین هایی که قیمتی پایین تر از یک دلار دارند را به سبد سرمایه گذاری خود بیفزایند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، سرمایه‌‌گذاران بزرگ توصیه می ‌کنند که افرادی که به بازار رمزارزها علاقه‌مند هستند، قبل از سال 2023 بهترین میم کوین هایی که قیمتی پایین تر از یک دلار دارند را به سبد سرمایه گذاری خود بیفزایند. همانطور که می دانید، سرمایه‌‌گذاران برای اینکه در بازه زمانی کوتاه به سود مورد نظر خود برسند وارد بازار ارزهای دیجیتال می شوند و روی نوسانات این بازار شرط‌ بندی می‌ کنند. بنابراین پیشنهاداتی که پیش روی شما قرار دارد بر اساس تحقیقات گسترده ای است که توسط شماری از آنان ارائه شده است.

فهم اینکه ارزش واقعی یک رمزارز چقدر است و تا چه اندازه رشد می کند یکی از بزرگترین چالش های سرمایه گذاری در این عرصه است. به همین دلیل، بسیاری از سرمایه ‌گذاران برای شناسایی میم کوین هایی که می توانند برای ورود به پورتفوی مناسب باشند، تلاش می کنند زیرا اکنون بیش از هر چیز بازار میم کوین ها در این صنعت داغ است. سرمایه‌گذاران همچنان در مورد ارزش واقعی رمزارزها تردید دارند زیرا این دارایی ها به شدت پر ریسک هستند و ارزش واقعی ندارند.

با وجود رقابت تنگاتنگ هزاران ارز دیجیتال برای رتبه بندی در بین 10 رمزارز برتر، میم کوین ها در این صنعت در سراسر جهان در حال رونق است. برخی رمزارزها مانند تتر و USD قابل اعتماد هستند، اما برخی دیگر از آنها همچون ترا، شیبا اینو  و بسیاری دیگر، عملکرد خوبی از خود نشان دادند. این امر باعث شده که سرمایه گذاران برای افزایش درآمد خود در بازه زمانی کوتاه در میم کوین ها سرمایه‌گذاری کنند. آن‌ها تمایل دارند بدانند که کدام یک از میم کوین ‌های برتر با قیمت کمتر از یک دلار در سال 2023 روندی صعودی خواهند داشت و می توانند تا سال 2025 در بازار فعال باشند. اگر به دنبال کسب سود در این صنعت هستید، در این گزارش برای معرفی 7 میم کوین برتر سال 2023 با ما همراه باشید.

تبلیغات جام جهانی قطر

 

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین (Doge) به عنوان محبوب ترین میم کوین یک انقلاب کوچک در فضای ارزهای دیجیتال ایجاد کرد. در سال 2013 این رمزارز به صورت آزمایشی به جامعه کریپتو معرفی شد. روی سکه این رمزارز طرح یک سگ وجود دارد، زیرا «جکسون پالمر» بنیانگذار دوج کوین استدلال می‌ کرد از آنجایی که بیشتر مردم به شدت به سگ‌ ها علاقه‌مند هستند، بنابراین احتمالا این رمزارز به راحتی در جامعه کریپتو محبوبیت پیدا خواهد کرد. اکثر معامله گران، سرمایه‌گذاری در دوج کوین را به دلیل افزایش ارزش آن به دیگر رمزارزها ترجیح می دهند. ارزش این کوین در زمان نوشتن این مقاله، 0.09 دلار است. تا سال 2030، پیش بینی می شود که ارزش آن به 0.98 دلار افزایش یابد. به همین دلیل است که سرمایه گذاری در این رمزارز در حال حاضر ایده‌ای هوشمندانه است. البته در حال حاضر قیمت این رمزارز پایین است، اما به زودی می توانید سودهای بزرگی را از آن کسب کنید.

دوج کوین

 

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو یکی از رمزارزهایی است که علاقه مندان زیادی دارد. این رمزارز به عنوان یکی از بهترین میم کوین های حال حاضر شناخته می شود.  این توکن در ابتدا به عنوان رقیب دوج کوین به بازار معرفی شد. جالب است بدانید که در زمستان کریپتویی که اخیرا همه رمزارزها را دچار رکود شدید کرده بود، شیبا اینو بیش از 30 درصد افزایش ارزش داشت.

شیبا اینو

 

دش 2 ترید  (D2T)

یکی از کوین هایی که احتمالا در سال آینده افزایش ارزش چشمگیری خواهد داشت، دش 2 ترید است. این رمزارز در حال حاضر بیش از 80 درصد از کل فروش را در دوره پیش فروش به دست آورده است. به عبارتی تاکنون توانسته بیش از 4 میلیون دلار سرمایه جذب کند. این دستاورد در دنیای ارزهای دیجیتال استثنایی است و به همین دلیل کارشناسان پیش‌ بینی می‌ کنند که این رمزارز به زودی در پلتفرم‌ های صرافی زیادی فهرست خواهد شد.

رمزارز IMPT

IMPT یکی دیگر از رمزارزهای با پتانسیل رشد بسیار بالا است که می توان به راحتی آن را در میان کوین های برتر سال 2023 لیست کرد. یکی از برترین کوین های سبز که به دلیل سازگاری با محیط زیست، به عنوان میم کوینی که ترکیبی از فناوری و پایداری زیست بوم را همزمان به ارمغان می آورد، شناخته شده است.

طراحان و توسعه ‌دهندگان با ارائه اعتبار کربنی که از کسب ‌و کارهای خاص در زمان خرید از این پلتفرم دریافت می ‌کنند، اطمینان می یابند که مصرف‌ کنندگان انتشار کربن خود را محدود خواهند کرد.

 

کالواریا (RIA)

با توجه به آینده امیدوارکننده، این رمزارز مورد توجه سرمایه گذاران صنعت کریپتو قرار گرفته است. به لطف بازی برای کسب درآمد (Play-to-earn) که توسط این پلتفرم ایجاد شده به تدریج فاصله بین فناوری رمزنگاری و افرادی که در این صنعت حضور نداشتند یا از روند حضور در آن بی اطلاع بودند، کاهش می یابد.

با کمک این ابزار، گیمرها می توانند بدون کیف پول، ارز دیجیتال کسب کنند. هر چه بازیکنان بیشتری به این بازی ها وارد شوند، به معنای پول بیشتر برای برندگان است. شما می توانید از این واقعیت استفاده کنید که کالواریا در حال حاضر در فصل پیش فروش خود قرار دارد.

رمزارز

 

ارز دیجیتال دیسنترالند

یکی دیگر از پروژه‌ های ارزهای دیجیتال با دیدگاه منحصربه ‌فرد که بر متاورس تمرکز دارد، دیسترالند نام دارد. کاربران گزینه های متعددی برای کسب توکن از طریق این پروژه بازی ها دارند.

 

در پلتفرم دیسترالند، بازیکنان می توانند نقشه های مجازی را با ارزهای محلی یا متاورس خریداری کنند. کاربران می ‌توانند آیتم‌ های درون بازی و NFT‌ها را در این پلتفرم خریداری کنند. یکی از پروژه های اصلی در متاورس، دیسنترالند است که سرمایه گذاری در آن در سال 2022 مفید خواهد بود و در سال 2023 صعود خود را آغاز خواهد کرد.

 

رمزارز «تامادوج»

تامادوج رمزارز با قیمت پایین یکی از رمزارزهایی است که در سال 2022 در دوره قبل از انتشار بود. مانند دوج کوین، این یک میم کوین است، اما به دلایل دیگری که آن را جذاب ‌تر می‌کند، با آن تفاوت هایی دارد.

 

شایان ذکر است که تاماورس (Tamaverse)، بازی متاورسی است که توسط تامادوج توسعه یافته و پروژه های مختلفی را در خود جای داده است. این پلتفرم  به سرمایه‌گذاران این امکان را می دهد تا دارایی های خود را متنوع کنند. علاوه بر این، متاورس حاوی یک ویژگی بازی برای کسب درآمد است که به کاربران امکان بازی و دریافت رمزارز را می دهد. سرمایه ‌گذاران می‌ توانند این رمزارزها را دریافت کنند و آنان را با کوین های دیگری که در صرافی های «اوککس» (OKX) و «ال-بنک» (Lbank) فهرست شده‌ اند، مبادله کنند.

 

فرجام سخن

یکی از مهمترین و دشوارترین انتخاب‌ هایی که یک سرمایه‌‌گذار ممکن است انجام دهد این است که روی کدام رمزارز سرمایه‌ گذاری کند. این به دلیل تحقیقات گسترده‌ ای است که باید انجام شود تا مشخص شود آیا یک گزینه پتانسیل کافی برای رشد را دارد یا خیر؟. بهترین سرمایه‌گذاری های آتی کوین هایی هستند که در بالا ذکر شد. یکی از عاقلانه ترین حرکت هایی که می توانید برای سال 2023 انجام دهید، سرمایه‌گذاری روی این رمزارزها است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سیده مریم سیدان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: coingape

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×