» آرشیو اخبار » رشد 10 درصدی توکن‌های هواداری تیم‌های ملی اسپانیا و برزیل
توکن تیم ملی برزیل و اسپانیا

رشد 10 درصدی توکن‌های هواداری تیم‌های ملی اسپانیا و برزیل

27 مهر 1401 9

توکن‌ های هواداری، در کلاس دارایی‌های پرنوسان به شمار می‌روند. در هر صورت، سرمایه‌گذاران بلندمدت بایست رقابت‌های قریب‌الوقوع جام‌جهانی را در نظر بگیرند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، معرفی توکن‌ های هواداری، تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا را بیشتر به سمت وب۳ سوق داده‌است. توکن‌ های هواداری این فرصت را برای هوداران ورزشی فراهم می‌آورد تا تیم‌های مورد علاقه خود را حمایت کنند و در فعالیت‌های مهم این تیم‌ها حق رای داشته باشند. این توکن‌ها همچنین در بلندمدت فرصت‌های سرمایه‌گذاری استثنائی‌، برای صاحبان خود مهیا می‌کنند.

آیا اکنون زمان مناسبی برای خرید این توکن‌ها که به تازگی عرضه شده‌اند است؟

تبلیغات جام جهانی قطر

تبلیغات جام جهانی قطر

عملکرد توکن‌ های هواداری تیم ملی اسپانیا

توکن های هواداری تیم ملی اسپانیا (SNFT) که بر روی پلتفرم تعاملی وب۳ سُسیوس (Socios) ساخته شده است، در حال حاضر با قیمت ۰.۴۱۰۷ دلار معامله می‌شود و این حکایت از رشد ۷/۱۲ درصدی این توکن در ۲۴ ساعت گذشته دارد. با توجه به رشد صعودی ۰/۹ درصدی بازار گسترده‌تر در همین بازه زمانی، این دارایی خود را به عنوان یکی از نویدبخش‌ترین رمزارزها ثابت کرده است.

توکن‌ های هواداری

SNFT در بالای اندیکاتورهای میانگین متحرک (MA) خود یعنی در دامنه‌ی میانگین متحرک ۱۰ روزه‌ی ۰/۴۰۵ دلاری و میانگین متحرک ۲۰۰ روزه‌ی ۰/۳۹۴۴ دلاری در حال معامله است. اندیکاتور همگرایی و واگرایی میانگین متحرک (MACD) این توکن هواداری مثبت است و سیگنال خرید می‌دهد.

مقدار شاخص قدرت نسبی (RSI) SNFT در حال حاضر ۴۷/۱۲ است که نشانگر خنثی بودن آن است. تکنیکال‌های قوی مانند این، از یک رشد قیمتی، به خصوص در کوتاه‌مدت حمایت می‌کنند.

عملکرد توکن‌ های هواداری تیم ملی برزیل

توکن هواداری تیم ملی برزیل (BFT) نیز بر روی پلتفرم سُسیوس ساخته شده است و در یک روند صعودی به سر می‌برد. این دارایی با عبور از بازار کسترده‌تر، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰/۳۹ درصد پامپ کرده است و با قیمت ۰/۹۶۲۴ دلار معامله می‌شود.

اندیکاتورهای تکنیکال این توکن نیز تحسین برانگیز هستند. با وجود اینکه میانگین متحرک ۱۰ روزه ۰/۹۶۱۶ دلاری این توکن به قیمت آن نزدیک است، مومنتوم کنونی این دارایی دیجیتال بایستی به حفظ برتری آن کمک کند. سایر اندیکاتورهای اصلی میانگین متحرک این توکن به طور قابل توجهی زیر قیمت فعلی آن باقی می‌مانند.

توکن‌ های هواداری

اندیکاتور مثبت MACD همچنان سیگنال خرید می‌دهد اگرچه که شاخص قدرت نسبی ۶۴/۱۸، رسیدن به منطقه اشباع خرید را نشان می‌دهد.

بوی جام‌جهانی، رمزارز هر دو تیم را تقویت می‌کند

توکن‌ های هواداری، به خصوص توکن‌های تیم‌های ملی، از آنجایی که خبرهای زیادی پیرامون آنها نیست در کلاس دارایی‌های پرنوسان به شمار می‌روند. در هر صورت، سرمایه‌گذاران بلندمدت بایست رقابت‌های قریب‌الوقوع جام‌جهانی را در نظر بگیرند.

گل سر سبد رویدادها در تاریخ ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) در کشور قطر برگزار خواهد شد و برای یک ماه ادامه خواهد داشت. در طی آن بهترین بازیکنان جهان گرد هم خواهندآمد و برای آقایی جهان فوتبال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

اسپانیا و برزیل در جام‌جهانی شرکت خواهند کرد و در میان کشورهای محبوب برای برنده شدن در این تورنومنت هستند. هولدرهای این توکن‌ های هواداری می‌توانند به محض شروع مسابقات، انتظار فرصت‌های سودآوری وسیعی را داشته باشند.

تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سروش محمدی
منبع: Business 2 Community

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 4.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×