» ارز دیجیتال » خرید توکوکریپتو توسط بایننس
توکیوکریپتو

خرید توکوکریپتو توسط بایننس

29 آذر 1401 5

بر اساس گزارش‌های محلی در 19 دسامبر (28 آذر)، بایننس، معامله‌گر دارایی‌های رمزارزی اندونزیایی توکیوکریپتو (Tokocrypto) را خریداری کرده است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، بر اساس گزارش‌های محلی در 19 دسامبر (28 آذر)، بایننس، معامله‌گر دارایی‌های رمزارزی اندونزیایی توکوکریپتو (Tokocrypto) را خریداری کرده است. این خرید در توییتی توسط چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zha) ملقب به CZ، مدیر عامل بایننس تأیید شد.

بنا به گزارش‌ها، پانگ زو کای (Pang Xue Kai)، بنیانگذار توکوکریپتو، از سمت مدیرعاملی کناره گیری خواهد کرد و راویس یودونو (Rawis Yudhono) به عنوان مدیر موقت جایگزین وی خواهد شد. پانگ زو کای در هیئت مدیره شرکت باقی خواهد ماند.

به گفته پانگ زو کای:

تبلیغات جام جهانی قطر

“این تصمیم پس از بررسی دقیق گرفته شد و ما تصمیم گرفتیم که بهترین گام برای توکوکریپتو در آینده باشیم و استفاده از قابلیت‌های بایننس برای ایجاد یک پلتفرم معاملات می‌باشد.”

گزارش‌هایی در 6 دسامبر (15 آذر) منتشر شد مبنی بر اینکه بایننس در حال مذاکره با توکوکریپتو بوده و باعث افزایش 50 درصدی ارزش کوین TKO آن شده است. همچنین در آن زمان گزارش شده بود که در صورت انجام خرید، دور اخراج‌ها رخ می‌دهد. توکوکریپتو در ماه سپتامبر (شهریور ماه) 45 نفر یا 20 درصد از کارکنان خود را اخراج کرد. همچنین فضای اجتماعی T-Hub و بازار توکن غیرقابل تعویض توکومال (TokoMall) را در آن زمان گسترش داد.

بایننس اولین بار در سال 2020 (1399) در این شرکت اندونزیایی سرمایه گذاری کرد. در سال 2021، طبق گزارش‌ها، توکوکریپتو در حال بررسی عرضه اولیه عمومی بود، اگرچه این عرضه هرگز انجام نشد.

توکیوکریپتو

 

توکوکریپتو در سال 2018 (1397) تاسیس شد و اولین صرافی ارزهای دیجیتال اندونزی شد که در سال بعد از آژانس تنظیم مقررات معاملات آتی کالا باپبتی (Bappebti) تاییدیه دریافت کرد. تایید آن آژانس از آن زمان برای صرافی رمزارزی اجباری شده است. هفده شرکت تا مارس سال جاری تاییدیه باپبتی را دریافت کرده بودند.

بایننس ساکورا، یک صرافی مجاز رمزارزی ژاپنی را در ماه نوامبر (آبان ماه) و MX Global، یک صرافی مجاز مالزیایی را در ماه مارس خریداری کرد. بایننس با خرید شرکت‌هایی که قبلاً مجوز دارند، می‌تواند بدون نیاز به دریافت مجوز فعالیت کند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×