» آرشیو اخبار » خداحافظی Synergy Land با سولانا و ورود آن به پالیگان
مهاجرت بازی از سولانا

خداحافظی Synergy Land با سولانا و ورود آن به پالیگان

28 دی 1401 5

پالیگان با همکاری Xternity، یک بازی چندنفره با نام سینرژی لَند (Synergy Land) را از بلاکچین سولانا به شبکه پالیگان منتقل خواهد کرد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، راه حل مقیاس‌پذیری لایه دوم اتریوم، یعنی پالیگان (Polygon) گفته است که با همکاری اکس‌ترنیتی (Xternity) که یک پلتفرم توسعه بازی‌های مبتنی بر وب3 (Web3) است، یک بازی چندنفره با نام سینرژی لَند (Synergy Land) را از بلاکچین سولانا (Solana) به شبکه پالیگان منتقل خواهد کرد.

سینرژی لند سولانا

شبکه بلاکچین سولانا عمدتاً بر دو هدف مقیاس‌پذیری و کاهش هزینه‌ها تمرکز دارد، در حالی که پالیگان امکان تعامل یکپارچه با اکوسیستم اتریوم را فراهم می‌سازد. اکس‌ترنیتی (Xternity) برای کمک به انتقال منابع سینرژی لَند (Synergy Land) به زنجیره ماشین مجازی اتریوم (EVM)، فرآیندی را از طریق ابزار مهاجرت شبکه خود پیشنهاد کرده است که می‌تواند برای انتقال بازی‌ها یا پروژه‌ها، میانِ زنجیره‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

تبلیغات جام جهانی قطر

ساگی مامان (Sagi Maman)، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل اکس‌ترنیتی (Xternity)، در مورد هدف این پلتفرم از سرعت بخشیدن به توسعه بازی‌های مبتنی بر وب3 (Web3)، اظهار داشته است که هم بازیکنان و هم توسعه دهندگان باید این گزینه را پیش روی خود داشته باشند که بتوانند اکوسیستم بلاکچین مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وظیفه کاربران برای مهاجرت از سولانا

این فرآیند مهاجرت برای کاربران، شامل پیوند کیف پول‌های سازگار با سولانا، مانند فانتوم (Phantom) و متامسک (MetaMask)، سوزاندن دارایی‌های خود در بلاکچین سولانا و بازآفرینی آنها در شبکه پالیگان (Polygon) می‌باشد. ظاهراً، سینرژی لَند (Synergy Land) قصد دارد با مهاجرت از سولانا به سمت شبکه بلاکچین پالیگان (Polygon) کاربران نسل دوم وب (Web2) را بدون به خطر انداختن جامعه میزبانی شده بر بستر بلاکچین قدیمی‌تر، به فضای وب3 وارد کند.

آن دسته از پروژه‌های مبتنی بر وب3 (Web3) که مهاجرت ماشین مجازی اتریوم (EVM) را انتخاب می‌کنند، اغلب به دنبال یافتن یک پایگاه کاربری گسترده‌تر و عملکرد و اعتبار بیشتر در بلاکچین اتریوم هستند.

روز 17 ژانویه (27 دی)، زنجیره اثبات سهام پالیگان (Polygon) برای جدیدترین هاردفورک برنامه‌ریزی شده خود آماده می‌شد. سخنگوی پالیگان در مصاحبه با کوین تلگراف در خصوص جزئیات این طرح گفت:

«این هاردفورک برای بلوک >= 38189056 کدگذاری شده است. قرار نیست هیچ نهاد متمرکز و واحدی آن را آغاز کند. اعتبارسنجی‌های شبکه باید گره‌های خود را قبل از بلوک مشخص شده، به‌روزرسانی کنند و در حال حاضر مشغول این کار هستند.»

این ارتقاء که توسط 87 درصد از 15 رأی دهنده تیم حاکمیت پالیگان تأیید شده است، با هدف کاهش روند افزایش هزینه‌های گس و رفع مشکل سازماندهی مجدد زنجیره آن انجام شده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×