» آرشیو اخبار » زنجیره BNB حامی مالی هکاتون سالانه HackTX در تگزاس خواهد بود
زنجیره BNB

زنجیره BNB حامی مالی هکاتون سالانه HackTX در تگزاس خواهد بود

17 مهر 1401 7

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، زنجیره BNB یا همان بی‌ان‌بی چِین (BNB Chain) که یک اکوسیستم پیشرو در فناوری بلاکچین می‌باشد، اعلام کرده که حامی مالی هَکاتون هک‌تی‌اکس ۲۰۲۲ (HackTX 2022) خواهد بود که قرار است از تاریخ ۱۵ تا ۱۶ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۳ و ۲۴ مهر) در دانشگاه تگزاس در آستین برگزار شود.

هدف هکاتون ایجاد نرم‌افزار یا سخت‌افزارهای کارآمد تا پایان رویداد است. هکاتون‌ها روی موارد مختلفی تمرکز می‌کنند و این می‌تواند شامل زبان‌های برنامه‌نویسی کاربردی، سیستم عامل‌ها، برنامه‌های کاربردی‌، یک API یا یک موضوع در گروهی از برنامه‌نویسان باشد.

زنجیره BNB

تبلیغات جام جهانی قطر

زنجیره BNB برای معرفی Web3 به HackTX 2022 می‌رود

زنجیره BNB یکی از حامیان رویداد هکاتون سالانه HackTX 2022 در دانشگاه تگزاس در آستین خواهد بود. این رویداد در ۱۵ و ۱۶ اکتبر ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.

تیم HackTX می‌گوید این هکاتون مجموعه‌ای از فعالیت‌ها، از جمله شبکه‌های حامیان مالی، کارگاه‌های آموزشی بلاکچین در تگزاس، و یک مهمانی برای تماشای طلوع آفتاب و غیره را شامل می‌شود.

HackTX یک هکاتون سالانه است که در دانشگاه تگزاس در آستین برگزار می‌شود. هکاتون دانش‌پژوهان را در رشته‌های مختلف قادر می‌سازد تا گرد هم آیند و راه‌حل‌های فناوری خلاقانه را توسعه دهند.

در این هکاتون سه دسته اصلی وجود خواهد داشت: عمومی، مبتدی و بلاکچین که تگزاس بلاکچین (Texas Blockchain) آن را سازماندهی خواهد کرد. مسئولان زنجیره BNB در این رویداد حضور خواهند داشت که به شرکت‌کنندگان در محیط‌های کاری کمک کنند تا یک تجربه عالی در این هکاتون داشته باشند.

زنجیره BNB

درب HackTX به روی همه باز است

سازمان‌دهندگان رویداد HackTX اعلام کرده‌اند که دانشجویان بالای ۱۸ سال، از جمله دانشجویان فارغ‌التحصیل و کارشناسی از دانشگاه UT و سایر دانشگاه‌ها، می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

آنها تاکید کردند که دانشجویان با هر سطحی از تجربه نیز پذیرفته خواهند شد، زیرا این رویداد برای مبتدیان و متخصصان در تمام رشته‌های دانشگاه UT یا سایر دانشگاه‌ها، فعالیت‌هایی را برنامه‌ریزی کرده است.

علاقه‌مندانی که قبل از پایان مهلت ثبت نام یعنی ۵ اکتبر (۱۳ مهر) درخواست خود را ارسال نکرده‌اند، از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر)، فرصت ثبت نام در ورودی اصلی هکاتون را خواهند داشت.

در ۱۹ تا ۲۰ اکتبر ۲۰۱۲ (۲۸ و ۲۹ مهر ۹۱)، دانشگاه تگزاس در پردیس آستین میزبان اولین HackTX بود و حدود ۳۰۰ نفر در آن شرکت کردند. در رتبه اول، لینکس لبز (Lynx Labs) قرار داشت که با استفاده از حسگر مایکروسافت کینکت، نرم افزار تجسم موسیقی را ایجاد کرده بود و توانست پنج تبلت گوگل نکسوس ۷ (Google Nexus 7) را با خود به خانه برد. پنج مانیتور ۲۳ اینچی سامسونگ هم برای دستگاه ورود فیزیکی با قابلیت شناسایی چند عاملی به تیم دوم اهدا شد.

زنجیره BNB

آخرین تحولات زنجیره BNB

در ۴ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۲ مهر)، زنجیره BNB اعلام کرد که با اوراکل پایث نتورک (Pyth Network) وارد یک همکاری استراتژیک شده است. این شرکت قصد دارد داده‌های زنده بازار را با کیفیت بالا برای فیدهای رمزارزی شبکه اصلی زنجیره BNB و زنجیره جانبی بایننس (Binance) تولید کند.

هفت روز گذشته، یک هفته پر حادثه برای بایننس یعنی شرکت مادر زنجیره BNB بوده است. در روز پنج‌شنبه، ۶ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۴ مهر)، یک بریج کراسچِین که با زنجیره BNB ارتباط برقرار می‌کرد، هدف حمله هکرها قرار گرفت و آنها را قادر ساخت تا دو میلیون توکن BNB به ارزش بیش از ۵۷۰ میلیون دلار را به سرقت ببرند. در حالی که تیمی از توسعه‌دهندگان در حال بررسی این نقض بودند، این صرافی پردازش تمامی تراکنش‌ها را به حالت تعلیق درآورد.

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل بایننس، عصر پنجشنبه در توییتی گفت: «یک سوءاستفاده در بریج کراسچِین بی‌اس‌سی توکن هاب (BSC Token Hub) منجر به خروج مقداری BNB شده است. ما از همه ولیدیتورها خواسته‌ایم تا BSC را به طور موقت تعلیق کنند.»

بایننس اسمارت چِین (BSC) در ۷ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۵ مهر) در ساعت ۰۶:۴۰ صبح به وقت UTC فعالیت خود را از سر گرفت. ولیدیتورهای زنجیره BNB یک بروزرسانی نرم‌افزاری را اتخاذ کردند که مانع از برداشت وجوه دزدیده شده از بلاکچین توسط سودجویان می‌شود.

در زمان انتشار این مقاله، قیمت توکن BNB در حدود ۲۸۱ دلار در نوسان است.

مترجم: امیر ملک پور
منبع: crypto

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×