» آرشیو اخبار » حرکت روبه جلو بازارهای نقره ادامه دارد
قیمت نقره

حرکت روبه جلو بازارهای نقره ادامه دارد

3 دی 1401 5

بازارهای نقره در جریان معاملات روز پنجشنبه اندکی افزایش یافتند، زیرا ما همچنان سطح مهم و روانی 24 دلار را پیش رو داریم. اگر بتوانیم به بالاتر از آن حرکت کنیم، بازار می تواند به سطح 24.50 دلار و شاید حتی سطح 25 دلار برود.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، نقره در جلسه معاملاتی روز پنجشنبه اندکی افزایش یافت، زیرا ما شاهد اصلاح ناشی از فشار فروش دو روز گذشته بودیم.

تحلیل تکنیکال بازار نقره

بازارهای نقره در جریان معاملات روز پنجشنبه اندکی افزایش یافتند، زیرا ما همچنان سطح مهم و روانی 24 دلار را پیش رو داریم. اگر بتوانیم به بالاتر از آن حرکت کنیم، بازار می تواند به سطح 24.50 دلار و شاید حتی سطح 25 دلار برود. با این حال، باید در نظر داشته باشید که بازار مشتاقانه منتظر تعطیلات بوده است، بنابراین تصور سناریویی که از الان تا ژانویه نقدینگی زیادی در بازار نقره داشته باشیم، دشوار است.

همانطور که گفته شد، این بازاری است که  سمت و سوی صعودی دارد، و من فکر می کنم که عقب نشینی کوتاه مدت باید همچنان مورد حمایت قرار گیرد، اگرچه ممکن است مدتی طول بکشد تا بازار به عقب برگردد، زیرا در حال حاضر در یک شرایط عادی قرار نداریم. سطح 23 دلار باید حمایت شود، اما مجدداً «میانگین متحرک نمایی 50 روزه» (EMA 50) را نزدیک به سطح 22 دلار داریم، جایی که شکاف قیمتی ایجاد شده است. هر نوع عقب نشینی به این منطقه، تقریباً به طور قطع توجه زیادی را به خود جلب می کند. معتقدم که اکنون بیش از هر چیز دیگری از نقره به عنوان یک دارایی امن استفاده می شود.

تبلیغات جام جهانی قطر

در واقع، نمی‌دانم در این برهه از زمان، بازار نرخ بهره چقدر تفاوت ایجاد می‌کند. به همین دلیل، فکر می‌کنم شرایطی است که در نهایت تلاش می‌کنیم تا به سطح 25 دلار برسیم، هر چند در این حرکت با مشکل بزرگی روبرو هستیم، چرا که این واقعیت هم وجود دارد که بازار دستکاری شده است. به همین دلیل، هر چند روند کلی صعودی است، اما ممکن است در این بین به کمی عقب نشینی نیاز داشته باشیم تا خریداران جدید را جذب کنیم.

پیش بینی قیمت هفتگی نقره

نقره در طول هفته معاملاتی مرتب نوسان داشته است. طی این حرکت های رفت و برگشتی نیز سطح 24 دلار را شکسته است.
نقره

تحلیل تکنیکال هفتگی نقره

بازارهای نقره در این هفته اندکی مثبت بوده‌اند، زیرا همچنان شاهد تلاش معامله‌گران و بازار برای حفظ روند هستیم. در نهایت، من فکر می کنم بسیاری از مردم در حال حاضر سعی می کنند ثروت خود را با نقره حفظ کنند، بنابراین ممکن است سرمایه ها از بازارهای نرخ بهره  خارج شده و وارد بازار نقره شوند. در این مرحله، کمی عقب نشینی ممکن است در راه باشد، اما من فکر می کنم که تنها به عنوان یک فرصت خرید بالقوه در نظر گرفته می شود. اگر از بالای خط روند بالای کندل عبور کنیم، حرکت به سمت سطح بعدی در 25 دلار آغاز می شود. و این احتمالا همان چیزی است که اتفاق خواهد افتاد. 
کاهش دلار آمریکا می تواند به این بازار کمک کند، اما این امکان نیز وجود دارد که علیرغم آنچه بسیاری از مردم به شما می گویند، دلار در کنار فلزات گرانبها افزایش یابد. در این صورت تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دهه 1980 نگاهی بیندازید، که وضعیت اقتصادی بسیار مشابهی با آنچه در حال حاضر در آن هستیم، به وجود آمد و نتیجه چه شد؟ وقتی به این نمودار نگاه می‌کنید، می‌بینید که ما با اندکی خستگی (exhaustion) مواجه هستیم، که البته با توجه به حرکت نوسانی صعودی و زمان سال، بسیار منطقی است. اگر بخواهیم به زیر سطح 22 دلار سقوط کنیم، شرایط و روند بازار کلاً تغییر خواهد کرد؛ اما من شک دارم که این اتفاق بیفتد، حداقل نه به راحتی.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: لیلا درخشان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: fxempire ، fxempire

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×