» آرشیو اخبار » جهش 16 درصدی BONE بعد از لیست شدن در StealthEX
BONE

جهش 16 درصدی BONE بعد از لیست شدن در StealthEX

28 دی 1401 6

از روز یکشنبه، 15 ژانویه و به دنبال انتشار خبر لیست شدن بُن (BONE) در صرافی StealthEX، قیمت آن با افزایشی چشمگیر، نزدیک به 16 درصد رشد کرد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، پلتفرم معاملات رمزارزی غیر-امانی StealthEX اعلام کرده است که برنامه موبایلی این پلتفرم، میزبان معاملات توکن بُن (BONE) خواهد بود که توکنی برای انجام تراکنش‌ها در پروتکل لایه دوم شیباریوم (Shibarium) است.

توییت لیست شدن BONE

گفتنی است که این پلتفرم غیر امانی معروف که بستری مناسب برای خرید و فروش بیش از 700 ارز دیجیتال را فراهم کرده است، پیش از این، یعنی در ماه نوامبر سال گذشته (آبان) اعلام کرده بود که چند توکن دارای مضمون سگ مرتبط با پروژه شیباریوم (Shibarium) ازجمله BONE، SHIB و LEASH را به لیست ارزهای تحت پشتیبانی خود افزوده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

از روز یکشنبه، 15 ژانویه (25 دی) و به دنبال انتشار این اخبار، قیمت بُن (BONE) با افزایشی چشمگیر، نزدیک به 16 درصد رشد کرد. بر اساس اطلاعات وبسایت کوین مارکت کپ، در این لحظه، بن (BONE) با جهش 10.54 درصدی در بازه روزانه با قیمت 1 دلار و 51 سنت دست به دست می‌شود. ارزش بازار این توکن جدید نیز به حدود 247 میلیون دلار می‌رسد.

خبر خوب دیگر برای طرفداران این دارایی این است که تعداد هولدرهای آن به طور ناگهانی، قبل از انتشار نسخه بتای شیباریوم (Shibarium) که خبر آن نیز اخیراً اعلام شده است، به مرز 67 هزار و 199 آدرس رسیده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×