» آرشیو اخبار » جهش چشمگیر آپتوس (APT) بعد از عرضه محصول جدید بایننس
آپتوس

جهش چشمگیر آپتوس (APT) بعد از عرضه محصول جدید بایننس

1 بهمن 1401 3

بایننس استخرهای نقدینگی جدیدی را برای جفت ارزهای آپتوس در لیکوئید سوآپ خود باز کرده است. این خبر تأثیرات مثبت زیادی برای قیمت این دارایی دیجیتال به همراه داشت.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، وب‌سایت رسمی صرافی ارزهای دیجیتال بایننس در بیانیه‌ای اعلام کرده است که استخرهای نقدینگی جدیدی را برای جفت ارزهای آپتوس (APT/BTC و APT/USDT)، ملقب به قاتل سولانا، در آفرهای لیکوئید سوآپ خود باز کرده است. این خبر تأثیرات مثبت زیادی برای قیمت این دارایی دیجیتال به همراه داشت.

در زمان نگارش این مطلب، APT با بیش از 58.15 درصد جهش، با قیمت 12 دلار و 55 سنت معامله می‌شود. طبق داده‌های CoinMarketCap، رمزارز آپتوس با ارزش بازار 1.99 میلیارد دلاری خود از جایگاه سی و نهم به رتبه سی‌ام بازار ارتقاء یافته است.

نمودار روزانه آپتوس
نمودار روزانه آپتوس؛ منبع: CoinMarketCap

فارمینگ لیکوئیدیتی بایننس (Binance Liquidity Farming) در حقیقت یک استخر نقدینگی است که از طریق رویکرد بازارساز خودکار (AMM) ایجاد شده است. درست مانند هر سوآپ دیفای دیگر، این استخر نیز از استخرهای نقدینگی مختلفی تشکیل شده است و هر استخر نقدینگی، دو توکن دیجیتالی مختلف را شامل می‌شود که می‌توان آنها را سوآپ کرد.

تبلیغات جام جهانی قطر

حضور آپتوس در صرافی‌های مشهور

توکن بومی بلاکچین آپتوس (APT) اندکی پس از لانچ شدن شبکه اصلی خود در اکتبر سال گذشته (مهر 1401)، معاملات خود را در صرافی بزرگ بایننس آغاز کرد. این صرافی ارزهای دیجیتال نیز مدت کوتاهی پس از عرضه APT، از راه‌اندازی قراردادهای دائمی برای این رمزارز خبر داد.

در ماه نوامبر (آبان) نیز، بایننس آمریکا (Binance.US)، زیرمجموعه آمریکایی صرافی ارزهای دیجیتال بایننس اعلام کرد که این رمزارز را لیست کرده و معاملات این توکن با جفت‌های APT/USD و APT/USDT در این صرافی در دسترس قرار دارد.

بلاکچین آپتوس موفق شد پشتیبانی اولیه‌ای را نیز از بایننس لبز دریافت کند. این پلتفرم قبل از راه‌اندازی شبکه اصلی آپتوس، سرمایه‌گذاری استراتژیک خود را در این شبکه بلاکچین انجام داد.

علاوه بر لیست شدن در صرافی بزرگ بایننس، آپتوس تنها چند ماه پس از راه‌اندازی شبکه اصلی خود در ماه اکتبر، به محبوبیت فزاینده‌ای دست یافت. کوین بیس، MEXC، بیت‌فینکس، هیوبی و OKX از جمله صرافی‌های مهمی هستند که آپتوس (Aptos) را به فهرست دارای‌های تحت پشتیبانی خود افزوده‌اند.

اکنون، کاربران نسخه اندرویدی تراست ولت (Trust Wallet) می‌توانند مستقیماً از طریق مرورگر dApp این کیف پول به برنامه‌های غیرمتمرکز در شبکه آپتوس دسترسی داشته باشند. این در حالی است که تراست ولت حمایت خود از قاتل سولانا را در ماه دسامبر اعلام نموده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×