» ارز دیجیتال » جمع‌آوری سرمایه 10 میلیون دلاری پروتکل دیفای اونومی
دیفای

جمع‌آوری سرمایه 10 میلیون دلاری پروتکل دیفای اونومی

2 آذر 1401 3

اونومی (Onomy)، به تازگی میلیون‌ها دلار برای توسعه پروتکل جدید خود از سرمایه‌گذاران دریافت کرده است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، با توجه به شرایط خرسی بازار کریپتو، سرمایه‌گذاران همواره به دنبال یافتن پروژه‌های امیدوارکننده هستند.

اونومی (Onomy)، یک اکوسیستم مبتنی بر بلاکچین کازماس (Cosmos)، به تازگی میلیون‌ها دلار برای توسعه پروتکل جدید خود از سرمایه‌گذاران دریافت کرده است. این پروژه که در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) فعالیت می‌کند، سعی ‌دارد تا به صورت جانبی بازار فارکس را روی بلاکچین بیاورد.

به گفته توسعه دهندگان، آخرین سری سرمایه گذاری 10 میلیون دلاری، نام بازیگران بزرگ این صنعت مانند آوا لبز (Ava Labs)، بیتفینکس (Bitfinex)، بنیاد میکر (Maker Foundation) و سی ام اس هولدینگ (CMS Holdings) در میان دیگر سرمایه‌گذاران دیده می‌شود.
لیلو باتزی (Lalo Bazzi)، یکی از بنیانگذاران اونومی، گفت که هدف اساسی، ایجاد یک سازمان مستقل غیرمتمرکز با زیرساخت عمومی می‌باشد که باید در بخش مرکزی کریپتو و حضانت شخصی (self-custody) یا نگهداری ارزها به صورت شخصی باشد.

تبلیغات جام جهانی قطر

به دلیل رسوایی نقدینگی و ورشکستگی FTX، هم دیفای و هم حضانت شخصی به موضوعات داغ جامعه ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. برخی از کارشناسان گفته‌اند که یکی از درس‌های مهمی که باید از این وضعیت گرفت، ارزش پلتفرم‌های دیفای در مقایسه با نگهداری‌های متمرکز است.

دیفای

پیش‌بینی‌ها بیانگر این است که سال سختی برای این صنعت پیش رو می‌باشد، اما همچنان علاقه سرمایه‌گذاران نیز وجود دارد.
بر اساس نظرسنجی تحت حمایت کوین‌بیس که بین 21 سپتامبر و 27 اکتبر (30 شهریور تا 5 آبان) انجام شد، سرمایه گذاران نهادی همچنان مشتاق حضور در این فضا هستند. این بررسی نشان داد که 62 درصد از سرمایه‌گذاران نهادی مورد بررسی با سرمایه‌گذاری‌های کریپتو، موقعیت خود را در این خصوص نسبت به سال گذشته افزایش دادند.

در 9 نوامبر (18 آبان)، تنها چند روز پس از اتفاقی که برای FTX افتاد، کتی وود (Cathie Wood) از سرمایه گذاری آرک (ARK) مبلغ 12.1 میلیون دلار به سهام موجود این شرکت در کوین‌بیس اضافه کرد. علاوه بر این، بانک‌ها همچنان به این صنعت علاقه نشان می‌دهند، به طوری که جی پی مورگان (JP Morgan) از دیفای برای تراکنش‌های فرامرزی استفاده می‌کند و بی ان وای ملون (BNY Mellon) پلتفرم نگهداری دارایی‌های دیجیتال خود را راه اندازی کرد.

با این حال، برخی تحقیقات ادامه شرایط سخت را برای صنعت بلاکچین پیش‌بینی می‌کنند، که این پتانسیل را دارد که تا سال آینده ادامه یابد.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×