» آرشیو اخبار » جابجایی صدها میلیون واحد ریپل (XRP) توسط نهنگ‌ها
نهنگ ریپل

جابجایی صدها میلیون واحد ریپل (XRP) توسط نهنگ‌ها

1 آذر 1401 4

ربات ردیاب بلاکچین Whale Alert اعلام کرده است که به تازگی چیزی در حدود 338 میلیون واحد ریپل (XRP) طی دو تراکنش، میان کیف پول‌های ناشناس جابجا شده است

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، ربات ردیاب بلاکچین وِیل‌الِرت (Whale Alert ) اعلام کرده است که به تازگی چیزی در حدود 338 میلیون واحد ریپل (XRP) طی دو تراکنش، میان کیف پول‌های ناشناس جابجا شده است. در هر یک از این دو تراکنش، به ترتیب 288,684,193 واحد و 49,000,000 واحد ریپل (XRP) با ارزش تقریبی 117.7 میلیون دلار منتقل شده است. چند روز پیش یعنی در تاریخ 19 نوامبر (28 آبان) نیز، تراکنشی با همین بزرگی توسط وِیل الِرت گزارش شد.

توییت ریپل

تراکنش‌هایی از این دست، بدان جهت برای اعضای جامعه رمزارزها حائز اهمیت است که رفتار نهنگ‌ها عموماً به‌عنوان شاخصی برای پیش‌بینی روند حرکات قیمت درنظر گرفته می‌شود.

تبلیغات جام جهانی قطر

احتمال افزایش قیمت ریپل در ماه‌های آینده

به عقیده تحلیلگران، در نمودار روزانه ریپل (XRP) شاهد تشکیل الگویی هستیم که در سال‌های 2013 و 2017، قبل از آغاز روند افزایش قیمت و رسیدن آن به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی 3 دلار و 84 سنت، دیده شد. در آن زمان، قیمت پس از خروج از الگوی مثلث صعودی مذکور، 4430 درصد افزایش یافت.

ناگفته نماند که تاثیر خروج از این الگو، تاکنون تحت تاثیر منفی رسوایی اف‌تی‌ایکس (FTX) قرار داشته است. شدت این تاثیر منفی تاحدی بوده است که حتی بیت کوین برای مدت کوتاهی به زیر تراز 16 هزار دلار سقوط کرد. این اتفاق از اوایل سال 2020 مشاهده نشده بود. با این وجود، تحلیلگران بر این باورند که قیمت ریپل (XRP) تا اکتبر 2024 (مهر 1403) حتی می‌تواند به مرز 30 دلار هم برسد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×