» آرشیو اخبار » توییتر ایلان ماسک را به دادگاه می‌کشاند
شکایت توییتر از ایلان ماسک برای اجبار به معامله ۴۴ میلیارد دلاری

توییتر ایلان ماسک را به دادگاه می‌کشاند

22 تیر 1401 5

به گزارش گذارنیوز به نقل از ورایتی، توییتر همانطور که وعده داده بود، از ایلان ماسک شکایت کرد. این غول فناوری به امید اینکه بتواند او را با پیشنهاد اولیه ۴۴ میلیارد دلاری خود برای شرکت قانع کند، به دادگاه می‌کشاند.

این دادخواست ۲۴۱ صفحه‌ای روز سه‌شنبه در دادگاه سلطنتی دلاور، که در رسیدگی به اختلافات تجاری، از جمله دعاوی M&A، که شامل شرکت‌های مستقر در دلاور (مانند توییتر) می‌شود، تسلیم شد.

در این دادخواست، توییتر «فهرست بلندبالایی از نقض قراردادهای ماسک را که توییتر و تجارت آن را تحت تأثیر قرار داده است» تشریح کرده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

توییتر در این شکایت گفت: ماسک که وارد یک توافق الزام‌آور شده بود، پس از آنکه چنین قرادادی را به نفع شخصی خود ندید، به تعهدات خود به توییتر و سهامدارانش پشت پا زد

توییتر در این دادخواست گفته است، ایلان ماسک با اجرای یک نمایش عمومی برای وارد کردن توییتر به بازی، و پیشنهاد و سپس امضای یک توافقنامه رضایت فروشنده، ظاهرا معتقد است که او  بر خلاف هر طرف دیگری که مشمول قانون قرارداد دلاور است آزاد است نظر خود را تغییر دهد، عملیات آن را مختل کند، باعث ازبین رفتن ارزش سهام شده و از معامله خارج شود.

ماسک که در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون دنبال کننده در توییتر دارد، روز سه شنبه پس از شکایت توئیتر از او، چهار کلمه توییت کرد: «اوه چه جوکی!، مردم از خنده!»

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×