» آرشیو اخبار » توکن‌سوزی بیبی دوج از شیبااینو پیشی گرفت
بیبی دوج

توکن‌سوزی بیبی دوج از شیبااینو پیشی گرفت

27 آذر 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، اکانت رسمی بیبی دوج کوین (BabyDoge) در توییتر اعلام کرد طی دو روز گذشته، مقدار قابل توجهی از این میم کوین سوزانده شده است. با این توکن‌سوزی، توسعه دهندگان توانسته‌اند موجودی در گردش این توکن را تا مرز 6,614,991,824,532 واحد کاهش دهند. ارزش این رقم به چیزی در حدود 6237 دلار می‌رسد.

توییت بیبی دوج

این بخشی از فرایند توکن‌سوزی است که اخیراً در این پلتفرم شروع شده و در آن کارمزدهای دریافت شده از محل سوآپ رمزارزها در صرافی غیرمتمرکز BabyDoge استفاده شده و بازخرید توکن‌های آن نیز انجام می‌گیرد. روز اول دسامبر (10 آذر)، یک چهارم میلیارد از توکن‌های بیبی دوج از گردش خارج و به یک کیف پول بسته فرستاده شد. ارزش این مقدار انبوه از کوین‌های سوزانده شده حدود 1.1 میلیون دلار ارز فیات برآورد شده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

گفتنی است که این سری توکن‌سوزی پس از آن شروع شد که جامعه بیبی دوج با شرکت در نظرسنجی که پایان ماه نوامبر در توییتر راه اندازی شد به آنها رای دادند. طبق داده‌های ارائه شده توسط Crypteye، میزان موجودی در گردش این ارز اکنون کمی بیش از 219 کوادریلیون BabyDoge است.

با تمام این اوصاف، به نظر نمی‌رسد قیمت این میم کوین که اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده است، به این توکن‌سوزی‌های عظیم واکنش نشان داده باشد. بر اساس گزارش کوین مارکت کپ، در زمان نگارش این مطلب، BabyDoge با قیمت 0.00000000103 دلار معامله می‌شود که نشان دهنده 2.40 درصد کاهش طی 24 ساعت گذشته است.

نکته قابل توجه در این است که این میزان توکن سوزی باعث شده است شیبا اینو (SHIB) از این منظر از بیبی دوج عقب بماند. این هفته، نرخ توکن‌سوزی روزانه شیبا از 2 میلیون تا 16 میلیون واحد متغیر بوده است. در مجموع این توکن‌سوزی هفتگی، تنها بیش از 100 میلیون شیبا اینو از گردش بازار حذف شده است. طی 24 ساعت گذشته نیز، ارتش شیبا (SHIB) موفق شد 16,037,016 واحد از این میم کوین را حذف و نرخ توکن‌سوزی آن را تا مرز 706 درصد افزایش دهد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×