» آرشیو اخبار » توقف خدمات سوئیفت بایننس برای تراکنش‌های زیر 100هزار دلار
بایننس

توقف خدمات سوئیفت بایننس برای تراکنش‌های زیر 100هزار دلار

2 بهمن 1401 6

بایننس در اطلاعیه‌ای رسمی خطاب به پایگاه مشتریان خرد خود، آنها را از بروز نوعی اختلال بالقوه در برخی خدمات دریافتی مطلع کرده است. به دنبال این اقدام، احتمالاً نقل و انتقالات پرداخت‌های بانکی متوقف می‌شود.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، بایننس در اطلاعیه‌ای رسمی خطاب به پایگاه مشتریان خرد خود، آنها را از بروز نوعی اختلال بالقوه در برخی خدمات دریافتی مطلع کرده است. به دنبال این اقدام، احتمالاً نقل و انتقالات پرداخت‌های بانکی متوقف می‌شود.

خدمات سوئیفت بایننس

این قطعی سرویس، عمدتاً کاربرانی را تحت تاثیر قرار می‌دهد که حساب‌های بانکی دلاری داشته و به دنبال خرید یا فروش ارزهای دیجیتال با قیمتی کمتر از 100 هزار دلار از طریق سیستم پرداخت سوئیفت هستند. بنابر گزارش بایننس، توقف این سرویس از اول فوریه (12 بهمن) اعمال خواهد شد.

تبلیغات جام جهانی قطر

بایننس این خبر را روز 21 ژانویه (1 بهمن) از طریق ایمیل به جمعیت بایننسی‌ها (Binancians) اعلام و تأکید کرد که بایننس اکنون با تلاش زیاد به دنبال یافتن یک شریک جدید سوئیفت (USD) می‌باشد تا از بروز اختلال در خدمات نقل و انتقالات بانکی در آینده جلوگیری کند.

این صرافی ارزهای دیجیتال در ادامه بیانیه خود افزود که این تصمیم از طرف شریک بانکی صرافی گرفته شده و بایننس تنها پلتفرم معاملاتی نخواهد بود که تحت تأثیر این تغییر قرار می‌گیرد.

“این اتفاق برای همه صرافی‌های رمزارزی که مشتری آنها هستند خواهد افتاد. لطفاً توجه داشته باشید که تا زمانی که نتوانیم راه حل جایگزینی پیدا کنیم، ممکن است نتوانید پس از تاریخ اول فوریه 2023 (اول بهمن)، از طریق خدمات سوئیفت، از حساب بانکی خود برای خرید یا فروش رمزارزها با استفاده از دلار آمریکا با ارزشی کمتر از 100 هزار دلار استفاده کنید.»

بایننس تأکید کرد که مشتریان این صرافی همچنان می‌توانند از کارت اعتباری یا دبیت کارت خود برای خرید یا فروش ارزهای دیجیتال استفاده کنند و پرداخت‌ها به سمت یا از سوی صرافی‌های شخص ثالث همچنان پردازش می‌شود.

این صرافی ارزهای دیجیتال اضافه کرد که نقل و انتقالات مبتنی بر سوئیفت برای نقل و انتقالات بانکی غیر دلاری مانند “یورو” همچنان برقرار خواهد بود. بایننس تأیید کرده است که این تغییر بر «حساب‌های شرکتی» آن تأثیری نخواهد گذاشت.

بر اساس گزارش روز 21 ژانویه (1 بهمن) بلومبرگ، شریک بانکی آن، شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکایی سیگنچر بنک (Signature Bank ) است. بلومبرگ توضیح داد که این بانک حداقل میزان تراکنش 100 هزار دلاری را به این منظور اعمال کرده است تا قرار گرفتن در معرض بازار دارایی‌های دیجیتال را تا حد امکان کاهش دهد.

در حالی که این قطعی سرویس پرداخت تصمیم بایننس نبوده است، ولی این پلتفرم معاملاتی طی چند وقت اخیر، نقل و انتقالات خود را به حالت تعلیق درآورده است. گفتنی است که بایننس اخیراً ( 17 نوامبر) نیز به طور موقت واریز USDT و USDC مبتنی بر سولانا را به حالت تعلیق درآورده بود. در اقدامی دیگر نیز، 10 روز قبل از هاردفورک مِرج در شبکه اتریوم، به طور موقت واریز و برداشت اتر (ETH) و رپداتر (wETH) را متوقف کرد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×