» آرشیو اخبار » تقاضای آموزش رمزارز در مدارس توسط 64 درصد از والدین آمریکایی
تقاضای آموزش رمزارز در مدارس توسط 64 درصد از والدین آمریکایی

تقاضای آموزش رمزارز در مدارس توسط 64 درصد از والدین آمریکایی

2 شهریور 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، طبق نظرسنجی انجام گرفته مادران و پدران آمریکایی که در زمینهٔ رمزارز اطلاعات دارند حاضرند به طور میانگین 766 دلار کمک کنند تا کلاس‌های فوق برنامهٔ آموزش رمزارز برای بچه‌هایشان برگزار شود.

طبق یکی از مطالعات انجام شده در این زمینه بیش از دو سوم والدین و فارغ التحصیلان دانشگاهی در آمریکا که به نوعی با رمزارز آشنا هستند یا به خرید و فروش آن می‌پردازند، معتقدند که باید در مدارس آمریکایی رمزارز را به دانش آموزان آموزش داد. به عقیدهٔ آن‌ها دانش آموزان باید «درباره آینده اقصاد کشورشان» بیشتر بدانند.

براساس یکی از نظرسنجی‌های اخیر در پلتفرم آنلاین آموزشی به نام Study.com مشخص شد که 64% والدین و 67% فارغ التحصیلان دانشگاهی که در نظرسنجی شرکت داشتند، اعتقاد دارند که رمزارزها باید بخشی از واحدهای آموزشی مدارس باشند.

تبلیغات جام جهانی قطر

با این وجود این دو گروه درباره بلاکچین، متاورس و NFT هم نظر نبودند. زیرا تنها حدود 40% از آن‌ها باور داشتند این موضوعات هم باید به واحدهای آموزشی اضافه شوند.

تقاضای آموزش رمزارز در مدارس توسط 64 درصد از والدین آمریکایی

برای این که نظرسنجی درست انجام شود، والدین و فارغ التحصیلانی که در این نظرسنجی شرکت کردند را به خوبی بررسی کردند تا مطمئن شوند در زمینه بلاکچین، رمزارز، NFT و متاورس اطلاعات کافی دارند یا خیر.

در نتیجه افرادی که در این زمینه‌ها اطلاعات چندانی نداشتند از نظرسنجی حذف شدند. در این نظرسنجی 884 والد آمریکایی و 210 فارغ التحصیل دانشگاهی از آمریکا حضور داشتند.

نتایج به دست آمده از این نظرسنجی افزایش آگاهی و البته استفاده از رمزارزها در آمریکا را نشان می‌دهد. براساس مرکز تحقیقاتی  Pew، حدود 88% از آمریکایی‌ها دست کم درباره رمزارزها چیزهایی شنیده‌اند. در حالی که 16% ساکنین ایالات متحده در برهه‌ای از زندگی خود یا در این زمینه سرمایه گذاری کرده‌اند و یا به معاملهٔ آن دست زده‌اند.

این نظرسنجی نشان داد که والدین و فارغ التحصیلان دانشگاهی که در زمینهٔ ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده بودند حتی حاضر هستند برای آموزش آن کمک مالی کنند. به طوری که سه چهارم والدینی که صاحب رمزارز هستند حاضرند تا سقف 766 دلار برای آموزش آن به بچه‌هایشان کمک مالی کنند. از سوی دیگر، بیش از سه چهارم فارغ التحصیلانی که در زمینه رمزارز سرمایه گذاری کرده‌اند حاضرند برای آموزش آن تا 1086 دلار بپردازند.

کدام دانشگاه‌ها آموزش رمزارز را به دروس خود اضافه کرده‌اند؟

دانشگاه کنتیکت (University of Connecticut( و دانشگاه آریزونا (Arizona State University) از جمله دانشگاه‌های آمریکایی هستند که واحدهای مقدماتی درباره فناوری بلاکچین و اپلیکیشن‌های رمزارز را به دروس خود اضافه کردند.

به گفتهٔ خانم ماریان لوئیس (Marianne Lewis)، پروفسور دانشگاه کنتیکت، کلاس‌های 14 هفته‌ای اختیاری دانشگاه قرار است به دانشجویان کمک کند تا در زمینهٔ «چگونگی مدیریت رمزارز و تأثیر دارایی‌های دیجیتال بر اقتصاد کشور» آموزش‌های لازم ببینند.

دانشگاه‌های معتبری همچون موسسهٔ فناوری ماساچوست (Massachusetts Institute of Technology) و دانشگاه هاروارد (Harvard University) هم واحدهای مشابهی را ارائه می‌دهند.

به علاوه این نظرسنجی نشان داد که طبق باور هر دو گروه یادگیری درباره «آینده اقتصاد کشور» مهم است و به «ایجاد سرمایه گذاری‌های مختلف»، «ایجاد فرصت‌های تازه» و «رشد مهارت سرمایه گذاری» کمک خواهد کرد.

آیا آموزش رمزارز در مدارس آمریکایی محقق می‌شود؟

به گفتهٔ آقای کالین مایلز (Colin Miles) مدیرعامل پلتفرم TZ APAC، در سه تا پنج سال آینده می‌توان رمزارز را به برنامه‌ی درسی مدارس راهنمایی و دبیرستان وارد کرد. او در این زمینه می‌گوید:

«از آنجایی که اینترنت نسل سوم شغل‌های تازه‌ای را به جهان معرفی می‌کند، بنابراین می‌تواند دنیای جذابی باشد. به همین دلیل بهتر است مراکز آموزشی دانش آموزان خود را برای این تغییر آماده کنند.»

آقای اریک آدامز (Eric Adams)، شهردار شهر نیویورک، در مصاحبه‌ای در سال گذشته اظهار کرد که مدارس داخلی باید از تکنولوژی بلاکچین و دارایی‌های دیجیتال استقبال کنند:

«ما باید مدارس خود را برای آموزش تکنولوژی بلاکچین و در حقیقت آموزش این تفکر تازه آماده کنیم.»

مترجم: خاطره باقری

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×