» آرشیو اخبار » تصمیم ماسک برای اعلام عفو عمومی حساب‌های توقیف شده
تصمیم ماسک برای اعلام عفو عمومی حساب‌های توقیف شده

تصمیم ماسک برای اعلام عفو عمومی حساب‌های توقیف شده

5 آذر 1401 3

مدیرعامل و مالک جدید شرکت توئیتر قصد دارد برای حساب‌های کاربری تعلیق شده در توئیتر عفو عمومی صادر کند و به صاحبان آن‌ها اجازه دهد تا فعالیت خود را از هفته آینده از سر بگیرند.

به گزارش گذارنیوز، ایلان ماسک مدیرعامل و مالک جدید شرکت توئیتر قصد دارد برای حساب‌های کاربری تعلیق شده در توئیتر عفو عمومی صادر کند و به صاحبان آن‌ها اجازه دهد تا فعالیت خود را از هفته آینده از سر بگیرند.

این تصمیم ایلان ماسک پس از نتیجه نظرسنجی در توئیتر اتخاذ می‌شود که در آن بیش از سه میلیون نفر از کاربران شرکت کردند و بیش از ۷۲ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی موافقت خود را با عفو عمومی حساب‌های تعلیق شده به شرط اینکه قانون را نقض نکرده و هرزنامه‌های فاجعه بار منتشر نکرده باشند، اعلام کردند.

باید اشاره کرد که ایلان ماسک چند وقت پیش با استفاده از همین روش حساب کاربری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را که پس از حمله طرفدارنش به ساختان کنگره در ژانویه سال گذشته میلادی مسدود شده بود، دوباره بازگرداند. هر چند ترامپ پس از بازگشت حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد که نیازی به بازگشت دوباره به این پلفترم نمی‌بیند و ترجیح می‌دهد در شبکه اجتماعی خودش به نام truth (حقیقت) با طرفدارانش در ارتباط باشد.

تبلیغات جام جهانی قطر

منبع: بازار

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×