» ارز دیجیتال » تحلیل و پیش بینی قیمت کاردانو

تحلیل و پیش بینی قیمت کاردانو

6 آذر 1401 4

پیش‌ بینی قیمت «کاردانو» (ADA) گویای آن است که اگر این رمزارز بتواند به 0.320 دلار برسد، برای رسیدن به 0.330 دلار حمایت خواهد شد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، کاردانو امروز صبح با حمایت سرمایه گذاران مواجه شد. پس از سپری کردن یک جلسه معاملاتی ثابت در روز شنبه، بازگشت به 0.320 دلار در صبح امروز، نشان دهنده آغاز یک روند صعودی بود که گمان می رود بیشتر به دلیل بازگشت سرمایه گذاران از تعطیلات ایجاد شده است. پیش‌ بینی قیمت «کاردانو» (ADA) گویای آن است که اگر این رمزارز بتواند به 0.320 دلار برسد، برای رسیدن به 0.330 دلار حمایت خواهد شد.

بررسی روند بازار نشان می دهد که کاردانو پس از دو روز نزولی، در روز شنبه یک جلسه معاملاتی ثابت را به پایان رساند و به سقوط دو روزه پایان داد. به‌روزرسانی شبکه و تلاش های بنیانگذار کاردانو «چارلز هاسکینسون» نتوانست زمینه را برای حمایت از این رمزارز در روز شنبه فراهم کند. شاخص های تکنیکال همچنان نشانگر ادامه روند نزولی است. در حال حاضر این رمزارز در میانگین متحرک نمایی 50 روزه و زیر 0.300 دلار قرار دارد.

پس از کاهش 0.63 درصدی در روز جمعه، کاردانو جلسه معاملاتی روز شنبه را با 0.314 دلار به پایان رساند. قابل ذکر است که کاردانو برای چهارمین روز متوالی توانست از سقوط به زیر سطح 0.300 دلار اجتناب کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

شروع روند صعودی روز شنبه باعث شد که رمزارز یاد شده به بالاترین سطح قیمتی خود یعنی 0.322 دلار در اوایل صبح صعود کند. کاردانو از اولین سطح مقاومت اصلی (R1) در 0.318 دلار عبور کرد. با این حال، پس از رسیدن به سطح مقاومت اصلی دوم (R2) در 0.323 دلار، به سطح 0.311 دلار کاهش یافت. این رمزارز با اجتناب از رسیدن به اولین سطح حمایتی اصلی (S1) در 0.308 دلار، روز را با 0.314 دلار به پایان برساند.

بنابراین همانطور که اشاره شد، کاردانو جلسه معاملاتی آرام و ثابتی را در روز شنبه پشت سر گذاشت. به نظر می رسد که تعطیلات جشن شکرگزاری ایالات متحده منجر به کاهش بیشتر حجم معاملات شد. در کنار کاهش حجم معاملات، به‌روزرسانی‌ های شبکه نیز مانع از افزایش قیمت این رمزارز شده‌ است. به این ترتیب کاردانو برای دهمین روز متوالی از سطح 0.340 دلار سقوط کرد.

چارلز هاسکینسون و اخبار پروژه آردانا و اوربیس

در پی فروپاشی صرافی FTX، سرمایه گذاران نسبت به اخبار منفی مربوط به رمزارزها حساس تر شده اند. این هفته، آردانا اعلام کرد که قصد دارد توسعه استیبل کوین خود در شبکه کاردانو را متوقف کند. اعلام آردانا (Ardana) با خبر توقف توسعه اوربیس (Orbis) همزمان بود.

در همین راستا، «چارلز هاسکینسون» بنیانگذار کاردانو، ویدئویی را برای روشن شدن دلایل توقف پروژه های آردانا و اوربیس منتشر کرد.

وی درباره دلیل توقف این پروژه ها افزود: « این مسئله مربوط به مشکلات مالی نبود. حتی این مسئله پلتفرم هم نبود. به نظر می رسد بیشتر چالش های حوزه رهبری بود». علیرغم شکست‌ آردانا و اوربیس، هاسکینسون همچنان چشم ‌انداز مثبتی برای پروژه‌ های شبکه کاردانو داشت.

 

روند قیمتی کاردانو

امروز صبح، کاردانو با 0.32 درصد افزایش به 0.315 دلار رسید. یک صعود محدود و کوتاه مدت که باعث شد این رمزارز قبل از کاهش قیمت به بالاترین سطح یعنی 0.316 دلار برسد. در زمان نگارش این مطلب، در ساعت 15:08 دقیقه روز یکشنبه به وقت ایران، کاردانو با قیمت 0.316 دلار معامله می شود. این رمزارز نسبت به 24 ساعت گذشته 0.99 درصد کاهش یافته و بالاترین و پایین ترین قیمت آن در تایم فریم یاد شده به ترتیب 0.32 دلار و 0.31 دلار است.

قیمت کاردانو

 

تحلیل تکنیکال کاردانو

کاردانو باید از پیوت 0.316 دلار عبور کند تا به اولین سطح مقاومت اصلی (R1) در 0.320 دلار برسد. اگر این رمزارز بتواند از رفتن به زیر 0.315 دلار اجتناب کرده و به 0.320 دلار بازگردد، روند صعودی را آغاز خواهد کرد. در صورت ایجاد احساسات صعودی در بازار رمزارز، کاردانو نیز سوار موج خواهد شد.

اگر این رمزارز بتواند رالی صعودی را آغاز و ادامه دهد، با گذشت از دومین سطح مقاومت اصلی (R2) در 0.327 دلار برای عبور از سطح 0.330 دلار وارد بازی خواهد شد. اگر این روند بازهم ادامه پیدا کند، سومین سطح مقاومت اصلی (R3) 0.338 دلار خواهد بود.

 

در صورت عدم حرکت در بالای پیوت و در روند نزولی بازار، سطح حمایت اصلی اول (S1) در سطح 0.309 دلار باقی خواهد ماند. با این حال، کاردانو باید از سقوط به زیر 0.300 دلار اجتناب کند. بنابراین در دومین سطح حمایت اصلی (S2) در سطح 0.305 دلار باید روند نزولی متوقف شود. در غیر این صورت، سطح حمایت اصلی سوم(S3)  0.294 دلار است.

تحلیل کاردانو

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سیده مریم سیدان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: fxempire

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×