» آرشیو اخبار » تاثیر هوشمندسازی در ارائه خدمات به شهروندان
هوشمندسازی باعث خدمات رسانی با کیفیت به شهروندان می‌شود

تاثیر هوشمندسازی در ارائه خدمات به شهروندان

17 مهر 1401 4

فصاحت گفت: ما هرچه بیشتر به سمت هوشمندسازی برویم، خدمات مناسب‌تری را ارائه خواهیم داد و این مسیر را در این مدت اخیر ریل‌گذاری کرده‌ایم.

به گزارش گذارنیوز، «ایوب فصاحت» درباره تاثیر هوشمندسازی در ارائه خدمات به شهروندان اظهار کرد: ما هرچه بیشتر به سمت هوشمندسازی برویم، خدمات مناسب‌تری را ارائه خواهیم داد و این مسیر را در این مدت اخیر ریل‌گذاری کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران افزود: ما در شهر تهران ۲۹۴ میدان و بازار میوه و تره‌بار داریم، که قرار است در آینده مراکز دیگری نیز به این عدد اضافه شود و همین امر می‌طلبد که هرچه زودتر فرآیند هوشمندسازی خود را تکمیل کنیم.

اپلیکیشن فروش آنلاین میوه و تره

فصاحت با بیان اینکه هوشمندسازی، نه تنها موجب کاهش اعمال سلیقه‌ها می‌شود، بلکه تسهیلگری در روند کار را به دنبال دارد؛ گفت: در آینده نزدیک همانطور که قول داده بودیم اپلیکیشن فروش آنلاین میوه و تره‌بار ما نیز راه‌اندازی می‌شود و شهروندان به روش‌های مناسب‌تری می‌توانند محصولات با کیفیت را خریداری کنند.

تبلیغات جام جهانی قطر

هوشمندسازی باعث خدمات رسانی با کیفیت به شهروندان می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: ما به دنبال افزایش خدمات رسانی به شهروندان هستیم تا رضایت حداکثری شهروندان را کسب کنیم.

منبع: باشگاه

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×