» آرشیو اخبار » بیلی مارکوس: بیت کوین هنوز شانس رسیدن به 100 هزار دلار را دارد
نظر مارکوس درباره بیت کوین

بیلی مارکوس: بیت کوین هنوز شانس رسیدن به 100 هزار دلار را دارد

11 دی 1401 2

بیلی مارکوس در توییتر درباره قیمت و آینده بیت کوین صحبت کرده است. وی اظهار داشت که پرچمدار بازار رمزارزها، هنوز هم می‌تواند به هدف دیرینه 100 هزار دلاری خود برسد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، بیلی مارکوس (Billy Markus) که سال 2013 با همکاری جکسون پالمر (Jackson Palmer)، دوج کوین را ساخت، در توییتر درباره قیمت و آینده بیت کوین صحبت کرده است. وی اظهار داشت که پرچمدار بازار رمزارزها، هنوز هم می‌تواند به هدف دیرینه 100 هزار دلاری خود برسد.

با این حال، اظهارات مارکوس که در توییتر با نام مستعار “شیبتوشی ناکاموتو” شناخته می‌شود، تاحدودی کنایه‌آمیز به نظر می‌رسد، زیرا او توضیح داد که محرک اصلی بیت کوین از نظر او چیست.

مارکوس قماربازان کریپتو را هدف قرار می‌دهد

بیلی مارکوس در توییتر خود نوشت: “هنوز شانس آن وجود دارد که بیت کوین در سال 2023 به مرز 100 هزار دلار برسد.” او در تاپیک نظرات این توییت اضافه کرد که سال 2022، به او نشان داده است که بیت کوین نه ذخیره ارزش است و نه حفاظی قوی در برابر تورم.

تبلیغات جام جهانی قطر

مارکوس بر اساس اتفاقاتی که امسال در بازار رمزارزها شاهد آن بودیم به این باور رسیده است که بیت کوین بیشتر «نوعی اسباب بازی سوداگرانه برای قماربازان و کلاهبرداران بوده است». ظاهراً به همین دلیل است که او توییت کنایه‌آمیز خود را در فاصله یک روز مانده به پایان سال 2022 منتشر کرده است.

توییت مارکوس

تیم دریپر هنوز روی بیت کوین 250 هزار دلاری شرط می‌بندد

تیم دریپر (Tim Draper) توضیح می دهد که چرا همچنان بر پیش‌بینی صعودی خود پا فشاری دارد. طی سه سال گذشته، تیم دریپر سرمایه‌گذار مشهور بارها پیش‌بینی کرده بود که بیت کوین تا سال 2023 به 150 هزار دلار خواهد رسید. به عقیده او، با توجه به افزایش چشمگیر پذیرش بیت کوین در سطح جهان این پیش‌بینی چندان هم دور از ذهن نیست.

او اکنون شرط خود را به 250 هزار دلار برای هر بیت کوین افزایش داده و با اصرار روی این پیش‌بینی خود ایستاده است، با این تفاوت که با توجه به محقق نشدن ادعای او تا سال جدید، اکنون انتظار دارد که این افزایش عظیم قیمت سال آینده اتفاق بیفتد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×