» آرشیو اخبار » بیت کوین به یکی از بزرگترین دانشگاه‌های آمریکا رسید
بیت کوین

بیت کوین به یکی از بزرگترین دانشگاه‌های آمریکا رسید

25 دی 1401 8

دانشگاه A&M تگزاس جدیدترین مرکز آموزشی در ایالات متحده است که دوره آموزش بیت کوین را برای بیش از 74 هزار دانشجوی خود ارائه می‌کند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، روند پذیرش بیت‌ کوین و ارزهای دیجیتال در کلاس‌های درس همچنان با سرعت در حال افزایش است. دانشگاه A&M تگزاس جدیدترین مرکز آموزشی در ایالات متحده است که دوره آموزش بیت کوین را برای بیش از 74 هزار دانشجوی خود ارائه می‌کند.

بیت کوین در دانشگاه

این خبر که روز 13 ژانویه (23 دی) توسط پروفسور کوروک رِی (Korok Ray) از دانشکده بازرگانی مِیز در دانشگاه A&M تگزاس اعلام شد، تائید می‌کند که با شروع ترم بهار در تاریخ 17 ژانویه (27 دی)، این واحد درسی را تحت عنوان “پروتکل بیت کوین” به دانشجویان دانشکده مهندسی و دانشکده بازرگانی مِیز تدریس می‌کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

«من بهار امسال اولین کلاس بیت کوین را در تگزاس A&M تدریس خواهم کرد!»

ری در یک تاپیک 4 قسمتی در توییتر اظهار داشت که واحد درسی “برنامه‌نویسی بیت کوین” پس از “پروتکل بیت کوین” ارائه خواهد شد. دانشجویان در این دوره خواهند آموخت که چگونه “کتابخانه بیت کوین را از ابتدا بسازند”.

پروفسور اضافه کرد که پس از “ماه‌ها” کار سخت و پیگیری‌های مداوم موفق به دریافت تاییدیه از کمیته برنامه درسی مربوطه در این دانشگاه شده است:

«ماه‌ها طول کشید تا این کلاس تایید شود، اما ما موفق شدیم! ورود بیت کوین به برنامه‌های درسی در دراز مدت از اهمیت زیادی برخوردار است.»

جاش کاول (Josh Cowell)، محقق حوزه ارزهای رمزپایه، معتقد است که فقدان آموزش‌های جامع و باکیفیت در زمینه ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از موانع اصلی سر راه پذیرش این صنعت و عبور آن به سطح بعدی، شناخته می‌شود.

گفتنی است که مفاهیم قانونی و نظارتی فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال اکنون در کالج‌های ایالات متحده تدریس می‌شود.

توماس هوک (Thomas Hook) استاد مدعو از دانشکده حقوق دانشگاه بوستون اخیراً به کوین تلگراف گفته است که در حال حاضر دانشکده حقوق این دانشگاه یک دوره آموزشی با موضوعیت “قانون‌گذاری در بازار کرپتو” را برای دانشجویانی ارائه می‌کند که علاقه‌مند هستند بیاموزند چگونه وکلای متبحر و شرکت‌های رمزارزی می‌توانند با وجود تردیدهای نظارتی موجود، به بهترین شکل به راه خود ادامه داده و محصولات و خدمات خود را در بازار ارائه کنند:

«هدف این دوره آن است که وکلای آینده با مسائل بالقوه‌ای که احتمالاً بعد از این با آنها مواجه می‌شوند، آشنا شده و رویکردها و مقررات بی‌شمار موجود در رابطه با صنعت رمزارزها و مسائل و مشکلات متفاوتی که ممکن است شرکت‌های رمزارزی در سراسر جهان با آن مواجه شوند را به خوبی بشناسند.»

سایر دانشگاه‌هایی که اکنون دوره‌های آموزش ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهند عبارتند از دانشگاه هاروارد، موسسه فناوری ماساچوست، دانشگاه آکسفورد، دانشگاه ملی سنگاپور، دانشگاه کرنل و دانشگاه کالیفرنیا برکلی.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×