» آرشیو اخبار » بیت کوین همچنان به روند صعودی متعادل خود ادامه می‌دهد
بیت کوین همچنان به روند صعودی متعادل خود ادامه می‌دهد

بیت کوین همچنان به روند صعودی متعادل خود ادامه می‌دهد

25 مرداد 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، در طی ساعات اولیه معاملاتی در ایالات متحده در روز دوشنبه 15 آگوست (۲۴ مرداد) ارزش بیت کوین (BTC) که در حال مبارزه با یک اصلاح کوتاه مدت است در مقایسه با دلار آمریکا به طور جزئی ضعیف‌تر بود.

با این حال نمودار میله‌ای روزانه نشان می‌دهد که ارز دیجیتال پرچم‌دار همچنان روند صعودی قیمتی را تجربه می‌کند که دو ماه پیش آن را شروع کرده بود.

همزمان برای حفظ این روند صعودی سرمایه‌گذاران باید مقداری قدرت از خود نشان بدهند زیرا به نظر می‌رسد که دارایی ۲۵ هزار دلار را هدف قرار داده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

بیت کوین همچنان به روند صعودی متعادل خود ادامه می‌دهد

بیت کوین سطح 25,000 را محک می‌زند

شایان ذکر است که بیت کوین در نیمه اول سال با فروش قابل توجهی یکی از دارایی های پیشرو بوده است و این امر باعث خوش بینی به بازار می شود.

این نکته نیز بایست خاطرنشان شود که روند صعودی این دارایی به آزمایش سطح 25000 دلار در 14 آگوست (۲۳ مرداد) منجر شده است.

نکته مهم‌تر این که BTC بین 20 هزار تا 24 هزار دلار معامله شده است یعنی همزمان که تلاش هایی را برای بالاتر رفتن نشان داده است، برای شکست پایدار سطح نیز تلاش کرده است.

روند صعودی اخیر با میانگین متحرک 200 هفته‌ای بیت کوین برجسته شده است. با افزایش شتاب رمزارزها به دنبال تورم پایین‌تر از حد انتظار ایالات متحده این میانگین متحرک برای سومین هفته متوالی بالاتر از سطح خود باقی مانده است.

بیت کوین همچنان به روند صعودی متعادل خود ادامه می‌دهد

نظر متخصص معاملات رمزارز در مورد بیت کوین

همانطور که توسط سایت خبری فین بولد (Finbold) گزارش شده است کارشناس معاملاتی رمزارزها، مایکل پوپ (Michaël van de Poppe) معتقد است که این اصلاحات جاری نگران کننده نیستند و بخشی از مسیر این دارایی برای خروج از بازار نزولی است.

پوپ همزمان خاطرنشان کرد که BTC تحت فشار فروش قرار گرفته است زیرا ذهنیت نزولی همچنان در بازار حاکم است.

در زمان انتشار این متن بیت کوین با قیمت 24 هزار و 155 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 1.5 درصد ارزش خود را از دست داده است.

علاوه بر این بیت کوین در حال تجربه فشار فروش است، به طوری که ارزش بازار پس از رسیدن به 480 میلیارد دلار در 24 ساعت گذشته به حدود 462 میلیارد دلار کاهش یافته است.

مترجم: سروش محمدی

منبع: Finbold

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×