» آرشیو اخبار » بنیاد اتریوم 6 سپتامبر را برای مرج تایید کرد
بنیاد اتریوم 6 سپتامبر را برای مرج تایید کرد

بنیاد اتریوم 6 سپتامبر را برای مرج تایید کرد

5 شهریور 1401 3

 

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، توسعه دهندگان اتریوم رسما 6 سپتامبر (15 شهریور) را به عنوان تاریخ انتقال اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام یا همان مرج تایید کردند.

بنیاد اتریوم روز چهارشنبه در یک پست وبلاگی نوشت:

تبلیغات جام جهانی قطر

«بالاخره پس از سال ها کار سخت ارتقای اثبات سهام اتریوم به پایان رسید! تمام شبکه‌های آزمایشی عمومی اکنون با موفقیت کامل توسعه یافته‌اند و پروژه مرج برای شبکه اصلی اتریوم برنامه‌ریزی شده است.»

سطوح مرج اتریوم

برنامه مرج در دو سطح توسع به نام های بلاتریکس (Bellatrix) و پاریس (Paris) انجام خواهد شد.

طبق اعلام بنیاد اتریوم بلاتریکس در ساعت 16:04 در 6 سپتامبر (15 شهریور) و پاریس بین 10 سپتامبر الی 20 سپتامبر (19 الی 29 شهریور) فعال خواهد شد.

بنیاد اتریوم 6 سپتامبر را برای مرج تایید کرد

ساز و کار اثبات سهام به جای ماینرها به ولیدیتورها متکی است. ولیدیتورهای اثبات سهام به جای صرف قدرت محاسباتی زیاد مانند ماینرهای اثبات کار، مبالغی را قفل می‌کنند تا قابل اعتماد بودن خود را به شبکه اثبات کنند.

این فرآیند تعویض یک هدف دیرینه برای توسعه دهندگان این رمزارز بوده است.

در مرحله آزمایشی نهایی شبکه آزمایشی گوئرلی (Goerli) با موفقیت در 10 آگوست (19 مرداد) ادغام شد.

پست وبلاگی جدید همچنین شامل لینک‌هایی برای دانلود ارتقاهای لازم برای مشتریان مختلف ETH بود.

اپراتورها باید این کار را قبل از به‌روزرسانی بلاتریکس انجام دهند. جوزف شوایتزر(Joseph Schweitzer)، رئیس ارتباطات بنیاد اتریوم در توییتی نوشت «کاربران خود را به روز کنید!»

توسعه دهندگان ETH قبلاً تاریخ 6 سپتامبر را برای ارتقای بِلاتریکس در 11 آگوست (20 مرداد) پیشنهاد کرده بودند. در طی آن اعلان، آن‌ها همچنین ارتقاء پاریس را در 15 سپتامبر اعلام کردند.

با این حال این تاریخ‌ها ممکن است به دلیل زمان بلوک و نوسانات نرخ هش تغییر کنند. ارتقاء پاریس ممکن است پنج روز زودتر یا پنج روز دیرتر از حد انتظار رخ دهد.

اگر نرخ هش به طور قابل توجهی کاهش یابد، توسعه دهندگان ممکن است همانطور که قبلا در شبکه آزمایشی راپستن (Ropsten) اتفاق افتاد، به صورت دستی شبکه را لغو کنند.

مترجم: آرمان علیزاده

منبع: The Block

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 4.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×