» آرشیو اخبار » بنکمن به هالیوود می‌رود؛ بهترین گزینه برای نقش او کیست؟
بنکمن

بنکمن به هالیوود می‌رود؛ بهترین گزینه برای نقش او کیست؟

8 دی 1401 8

آمازون قصد دارد یک مجموعه فیلم در مورد تراژدی فروپاشی ناگهانی صرافی FTX و ورشکستگی موسس آن، یعنی سم بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried) بسازد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، شرکت بزرگ آمازون قصد دارد یک مجموعه فیلم در مقیاس کامل در مورد تراژدی فروپاشی ناگهانی صرافی ارزهای دیجیتال اف تی ایکس (FTX) و ورشکستگی موسس آن، یعنی سم بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried) که اغلب با نام اس‌بی‌اف (SBF) شناخته می‌شود، بسازد. این خبر باعث شد، اعضای جامعه کریپتو در توییتر به بحث و تبادل نظر در اینباره بپردازند. آنها گاهاً حتی به شوخی، درباره این موضوع صحبت می‌کنند که چه کسی می‌تواند مناسب‌ترین گزینه برای ایفای نقش بنکمن باشد.

موهای مجعد مثل بنکمن

یکی از کاربران توییتر (LilMoonLambo@)، که چیزی در حدود 190 هزار نفر دنبال کننده دارد با اظهار نظری جالب گفته است جونا هیل (Jonah Hill) می‌تواند نامزد خوبی برای این نقش باشد. این فرصتی است تا او بتواند در نقش بنکمن “بزرگترین نقش را در زندگی هنری خود” ایفا کند.

او یک کلاژ عکس از این دو در کنار یکدیگر منتشر کرد، بنکمن و هیل هر دو موهای مجعد با مدلی مشابه دارند.

تبلیغات جام جهانی قطر

جونا هیل و بنکمن

در کامنت‌هایی که زیر این پست گذاشته شد، یک نفر عکسی از جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg)، بازیگر نقش مارک زاکربرگ در فیلم «شبکه اجتماعی»را منتشر کرده است. این فیلم، یک درام بیوگرافی درباره تأسیس فیسبوک به کارگردانی کارگردان مشهور هالیوود، دیوید فینچر (David Fincher) است که بر اساس کتابی از بن مزریچ (Ben Mezrich) به نام «میلیاردرهای تصادفی» ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی قرار است در هشت قسمت ساخته شده و سال 2023 منتشر شود.

جسی و بنکمن

فیلم‌های هالیوودی در مورد بازار رمزارزها

طی چهار سال گذشته، چندین فیلم‌ و مجموعه سینمایی و همچنین چند مورد مستند با موضوع ارزهای دیجیتال یا یکی از چهره‌های برجسته این صنعت در هالیوود ساخته و پخش شده است که آنها نقش اصلی را در داستان بازی می‌کنند. از جمله این آثار می‌توان به سریال های تلویزیونی استارتاپ (StartUp) و کریپتو (Crypto) با بازی کرت راسل اشاره کرد، هرچند دومی هرگز در سینماها نمایش داده نشد.

پیش از این، تلاش‌هایی نیز برای شروع فیلمبرداری یک فیلم با عنوان “پادشاه جنگل” در مورد زندگینامه چهره فقید و برجسته دنیای رمزارزها، جان مک‌آفی (John McAfee) صورت گرفته بود. در این فیلم جانی دپ به عنوان نامزد اصلی ایفای نقش مک‌آفی انتخاب شده بود. اما مک‌آفی هر بار او را رد کرد.

به عقیده مک‌آفی، مورگان فریمن بهترین گزینه برای این فیلم بود. هرچند، فیلمبرداری این فیلم هرگز آغاز نشد و در نهایت، جسد جان مک‌آفی در سلولی در یک زندان اسپانیایی پیدا شد، جایی که او منتظر استرداد به ایالات متحده بود تا به اتهام فرار مالیاتی، برای گذراندن مجازات حبس ابد خود آماده شود. بیانیه رسمی مقامات حاکی از آن بود که وی خودکشی کرده است. هرچند، همسر او جانیس مک‌آفی در این مورد تردید جدی دارد. تحقیقات در مورد درخواست‌های مداوم او هرگز آغاز نشد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×