» آرشیو اخبار » برگزاری نهمین جشنواره فناوری اطلاعات IT WEEKEND 9
برگزاری نهمین جشنواره فناوری اطلاعات

برگزاری نهمین جشنواره فناوری اطلاعات IT WEEKEND 9

30 آبان 1401 6

نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور «ITweekend9» بیست و چهارم آذر ۱۴۰۱ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش گذارنیوز، نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور IT WEEKEND 9 توسط گروه فناوری اطلاعات شریف و دانشگاه صنعتی شریف با همکاری و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان نظام صنفی رایانه ای برگزار می‌شود.

ثبت نام در رویداد آغاز شده و تا ۱۵ آذر ماه ادامه دارد. جشنواره فناوری اطلاعات، رویدادی یک روزه است که در آن افراد سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات و داستان موفقیت و شکست های خود را در قالب سخنرانی‌های کوتاه برای مخاطبین به اشتراک می‌گذارند. سخنرانی‌ها در ITWeekend الهام گرفته از سخنرانی های کنفرانس‌های TED انجام می شود و پس از اتمام رویداد در قالب کلیپ‌های تدوین شده در سایت رسمی رویداد، سرویس های اشتراک ویدئو و شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته می‌شوند. همچنین در حاشیه این رویداد پنل‌های تخصصی استارتاپ‌های موفق و شکست خورده برگزار می‌شود.

این رویداد با هدف انتقال تجربه و ارائه داستان های موفقیت و شکست افراد سرشناس در این حوزه، بررسی چالش‌های پیش روی استارت‌آپ‌ها و ایجاد انگیزه برای راه اندازی کسب‌و کارهای نوین و خلاقانه، و بررسی دلایل عدم موفقیت در کسب و کارهای نوپا ۲۴ آذر در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. هشت دوره پیشین این رویداد نیز روی وبسایت رویداد قرار گرفته است.

تبلیغات جام جهانی قطر

علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند به سایت جشنواره مراجعه کنند و یا با دبیرخانه رویداد تماس بگیرند. شماره تماس دبیرخانه: ۵-۶۶۰۲۸۹۶۳

منبع: اکوموتیو

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×