» آرشیو اخبار » با کارت اعتباری در یونی سوآپ رمزارز بخرید
یونی سوآپ

با کارت اعتباری در یونی سوآپ رمزارز بخرید

30 آذر 1401 2

صرافی غیرمتمرکز یونی سوآپ با همکاری شرکت فین‌تک Moonpay به کاربران خود اجازه می‌دهد تا با استفاده از دبیت کارت، کارت‌های اعتباری و حواله‌های بانکی رمزارز بخرند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، صرافی غیرمتمرکز یونی سوآپ (Uniswap) اعلام کرده است که با همکاری شرکت فین‌تک مون‌پی (Moonpay) به کاربران خود اجازه خواهد داد تا در برنامه تحت وب خود، ارزهای دیجیتال را با استفاده از دبیت کارت، کارت‌های اعتباری و حواله‌های بانکی خریداری کنند. گزینه انتقال بانکی برای کاربران در اکثر ایالت‌های ایالات متحده، برزیل، بریتانیا و منطقه پرداخت واحد یورو (SEPA)، در حال گسترش است.

یونی سوآپ

خرید رمزارز با کارت اعتباری در یونی سوآپ

یونی سوآپ (Uniswap)، با به اشتراک گذاشتن اعلامیه روز 20 دسامبر (29 آذر)، اعلام کرد که کاربران این صرافی غیرمتمرکز اکنون می‌توانند در عرض چند دقیقه، ارزهای فیات خود را در شبکه اصلی اتریوم، پالیگان، اپتیمیزم و آربیتروم به ارز دیجیتال تبدیل کنند.

تبلیغات جام جهانی قطر

«مستقیم به دیفای (DeFi) قدم بگذارید؛ از امروز، به لطف همکاری با مون‌پی، می‌توانید با استفاده از کارت اعتباری/دبیت کارت یا حواله بانکی، ارزهای دیجیتال را در برنامه تحت وب یونی سوآپ با بهترین نرخ‌ها در وب 3 (web3) خریداری کنید.»

به گفته یونی سوآپ (Uniswap)، صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) به دلیل محافظت داخلی از کاربر، کیف پول‌های خود-امانی، پروتکل‌های غیرقابل تغییر بدون نیاز به مجوز و وجود دفتر کل عمومی شفاف، به گزینه‌ای بسیار امن‌تر نسبت به صرافی‌های متمرکز (CEX) تبدیل شده‌اند.

بر اساس این اطلاعیه، یونی سوآپ در مرحله نخست بر اساس منطقه سکونت کاربران، پشتیبانی از استیبل کوین دای (DAI)، اتریوم (ETH)، یو‌اس‌دی کوین ( USDC)، تتر (USDT)، رپد بیت کوین (wBTC) و رپد اتریوم (wETH) را آغاز خواهد کرد.

این شرکت اظهار داشته است که مدیریت آنبوردینگ در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) یک مانع بزرگ برای پذیرش انبوه آن بوده است، زیرا صرافی‌های متمرکز (CEXها) علیرغم وجود خطرات مرتبط، برای کاربران، تجربه راحت‌تری را فراهم می‌کنند. یونی سوآپ (Uniswap) امیدوار است فرایند آنبوردینگ آن را «بدون هزینه‌های اسپرد با یواس‌دی‌سی (USDC)، پایین‌ترین کارمزد پردازش در بازار و دسترسی فوری بهبود بخشد».

گفتنی است که این بیانیه یونی سوآپ در حالی منتشر می‌شود که چندین پلتفرم رمزارزی متمرکز از بین میان رفته‌اند و آخرین آنها صرافی اف تی ایکس (FTX) بوده است.

کوین تلگراف روز 22 نوامبر (4 آذر)، گزارش داد که یونی سوآپ (Uniswap) به دلیل به‌روزرسانی خط مشی حفظ حریم خصوصی خود، با هدف جمع‌آوری و ذخیره سازی داده‌های کاربران، با واکنش شدید برخی از اعضای جامعه مواجه شد چرا که به عقیده بسیاری از مردم، این کار با ارزش‌های اصلی صنعت رمزارزها مغایرت دارد.

سیاست حفظ حریم خصوصی که در تاریخ 17 نوامبر (26 آبان) به‌روزرسانی شد، نشان داد که این صرافی داده‌های بلاکچینی که در دسترس عموم قرار دارند، اطلاعات مربوط به دستگاه‌های کاربران مانند اطلاعات مرورگر و سیستم‌های عامل و همچنین اطلاعات مربوط به تعاملات کاربران با ارائه‌دهندگان خدمات خود را جمع‌آوری می‌کند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×