» ارز دیجیتال » بایننس: محصولات جدید استخراج ابری راه اندازی شد
استخراج ابری

بایننس: محصولات جدید استخراج ابری راه اندازی شد

22 آذر 1401 4

شرکت بایننس با انتشار توییت و اعلامیه ای راه اندازی محصولات جدید استخراج ابری را به کاربران خود اطلاع رسانی کرد. بایننس در حال راه اندازی دسته جدیدی از محصولات استخراج ابری برای استخراج بیت کوین است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، شرکت بایننس با انتشار توییت و اعلامیه ای راه اندازی محصولات جدید استخراج ابری را به کاربران خود اطلاع رسانی کرد. بایننس در حال راه اندازی دسته جدیدی از محصولات استخراج ابری برای استخراج بیت کوین است. طبق این اعلامیه که در وب سایت رسمی این شرکت منتشر شد، کاربران اکنون می‌توانند اشتراک محصولات استخراج ابری (Cloud Mining) خود را برای خرید هش ‌ها تکمیل و سپس شروع به جمع‌آوری پاداش ‌های استخراج در کیف پول خود کنند.

طبق این اطلاعیه، ارائه اشتراک محصولات ابری در 13 دسامبر (22 آذر) در ساعت 4 به وقت جهانی (8 صبح به وقت ایران) آغاز شده است.

فرمت اشتراک به این صورت است که اولین فردی که اشتراک را دریافت می کند اولین شخصی خواهد بود که خدمات را دریافت می کند.  بر این اساس، زمان تخمینی شروع استخراج 18 دسامبر (27 آذر) ساعت 04:00  به وقت جهانی خواهد بود.

تبلیغات جام جهانی قطر

توییت

شرایط و ضوابط به این ترتیب است که کاربران برای تکمیل اشتراک محصولات استخراج ابری (Cloud Mining) باید حساب های خود را تایید کنند. در صورت بروز هرگونه اختلاف بین نسخه های ترجمه شده و نسخه اصلی انگلیسی، نسخه انگلیسی برتری خواهد داشت.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.
مترجم: سیده مریم سیدان
منبع: binance

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×