» آرشیو اخبار » بایننس آمریکا دارایی‌های وویجر دیجیتال را می‌خرد
بایننس

بایننس آمریکا دارایی‌های وویجر دیجیتال را می‌خرد

29 آذر 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، بایننس آمریکا (Binance US) برای تصاحب دارایی‌های شرکت ورشکسته وویجر دیجیتال (Voyager Digital) با این شرکت به توافق رسیده است. پیشنهاد اخیر این صرافی ارزهای دیجیتال، به این معنی است که مسیری تازه برای باز شدن قفل سرمایه‌ی مشتریان وویجر در «در کمترین زمان ممکن» گشوده خواهد شد.

خرید وویجر توسط بایننس

همانطور که گزارش شده بود، چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل صرافی بایننس، پیش از این تایید کرده بود که بایننس آمریکا (Binance US) در مزایده خرید دارایی‌های وویجر شرکت خواهد کرد.

تبلیغات جام جهانی قطر

امروز، وویجر با انتشار یک اعلامیه رسمی تایید کرد که سرانجام، صرافی بایننس دارایی‌های این شرکت را به دست خواهد آورد:

«این پیشنهاد، بازتابی از اصل راهبردی ما است: مشتریان باید در اولویت قرار بگیرند. هدف ما ساده است: ارزهای دیجیتال کاربران را در سریع‌ترین زمان ممکن به آنها بازگردانسم. امیدواریم که این انتخاب، به یک روند ورشکستگی دردناک پایان دهد، اتفاقی که باعث شد پای مشتریان ما به طور ناعادلانه‌ و بدون تقصیر، به آن کشیده شود. پس از نهایی شدن قرارداد، کاربران می‌توانند به صورت یکپارچه به دارایی‌های دیجیتال خود در پلتفرم Binance.US دسترسی پیدا کنند؛ دریافت پرداخت‌های آتی از املاک وویجر نیز از همینجا ادامه خواهد یافت.»

برایان شرودر (Brian Shroder) مدیرعامل بایننس آمریکا، روز دوشنبه در توییتر اعلام کرد که کاربران وویجر دیجیتال که از ماه جولای (مرداد) قادر به برداشت وجوه خود نبوده‌اند، به زودی خواهند توانست از طریق پلتفرم بایننس ایالات متحده به دارایی خود دسترسی پیدا کنند.

به گفته شرودر، کاربران مجبور نیستند برای دریافت ارز فیات، دارایی‌های دیجیتال خود را نقد کنند بلکه می‌توانند رمزارزهای خود را در همین پلتفرم نگه دارند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

منبع: cryptopotato

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×