» آرشیو اخبار » اولین بازی متاورسی فلوکی اینو روانه بازار می‌شود
فلوکی اینو

اولین بازی متاورسی فلوکی اینو روانه بازار می‌شود

7 دی 1401 6

فلوکی اینو اولین بازی متاورسی NFT خود را منتشر می‌کند که ظاهراً یک بازی مرورگر به نام والهالا (Valhalla) بوده و توسط توکن فلوکی (FLOKI) پشتیبانی می‌شود.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، حساب رسمی فلوکی اینو در توییتر (@RealFlokiInu) به تازگی خبری را در مورد عرضه اولین بازی متاورسی NFT خود منتشر کرده است که ظاهراً یک بازی مرورگر به نام والهالا (Valhalla) بوده و توسط توکن فلوکی (FLOKI) پشتیبانی می‌شود.

گفتنی است که رقیب اصلی فلوکی، یعنی میم کوین محبوب شیبااینو (SHIB) بازی مخصوص خود را در ماه سپتامبر (شهریور) منتشر کرد و اکنون محصول جدید دیگری را روانه بازار ساخته است.

اولین بازی متاورسی فلوکی

تبلیغات جام جهانی قطر

بازی متاورسی فلوکی (FLOKI )

طبق توییت جدیدی که تیم توسعه دهنده این میم کوین منتشر کرده است، بازی Valhalla بر بستر Optimism Goerli منتشر شده است. در توضیحات این محصول جدید آمده است که این یک «بازی مبارزه‌ای نوبتی» است که برای آزمایش توانایی‌های تاکتیکی فرد ساخته شده و شخصیت‌های درون بازی با نام وِرا (Vera) در قالب توکن‌های غیرمثلی (NFT) ارائه می‌شوند.

این یک بازی مبتنی بر بلاکچین بوده و تمام نبردهای موجود در آن نیز بر بستر بلاکچین شبکه آزمایشی لایه دوم آپتیمیزم کووان (Optimism Kovan) پردازش می‌شود. بر اساس آنچه در وایت پیپر این محصول تصریح شده است، کاربران می‌توانند با بازی والهالا (Valhalla) ، توکن های FLOKI را به دست آورده و آنها را جمع‌آوری کنند.

توییت فلوکی

سوزاندن تعداد زیادی فلوکی (FLOKI) با بازی

در وایت پیپر بازی بیان شده است که والهالا (Valhalla) در کنار سایر اهدافی که دنبال خواهد کرد، به منظور سوزاندن بخش بزرگی از توکن‌های در گردش FLOKI طراحی شده است. قرار است این توکن‌ها به تدریج به اکوسیستم بازی منتقل شوند، که در آن FLOKI ارز اصلی دنیای بازی است. در این بازی، برای خرید توکن‌های درون بازی، به رمزارز FLOKI نیاز است که به نوبه خود امکان خرید آیتم‌های درون بازی را نیز فراهم می‌کند. به عبارت دیگر، توکن‌های درون بازی یا FLOKI خواهند بود یا فقط از طریق FLOKI قابل خریداری هستند.

خرج کردن توکن‌های FLOKI در بازی، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا راحت‌تر از مراحل مختلف آن عبور کنند. بنابراین، والهالا (Valhalla) بستری خواهد بود که کاربرد و تقاضا برای این میم کوین را افزایش خواهد داد.

ارتش شیبا شبکه اجتماعی خود را راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش وبسایت خبری یوتودی (U.Today)، رقیب اصلی فلوکی (FLOKI) یعنی شیبااینو از راه‌اندازی یک شبکه اجتماعی مخصوص جامعه خود خبر داده است. طرفداران این میم کوین محبوب می‌توانند با ملحق شدن به آن، به تولید محتوا پرداخته، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، محتوای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و در مورد میم کوین مورد علاقه خود و موضوعات دیگر به تبادل نظر بپردازند. گفتنی است که پاییز امسال، شیبااینو بازی کارتی کلکسیونی خود را برای تلفن‌های همراه با نام شیبا اترنیتی (Shiba Eternity) منتشر کرد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×