» ارز دیجیتال » انتشار کربن دوج کوین 25 درصد کاهش یافت
دوج

انتشار کربن دوج کوین 25 درصد کاهش یافت

28 دی 1401 7

تحقیقات نشان می‌دهد که دوج کوین تنها میم کوین در سال 2022 بود که به لطف مداخله توسعه دهندگان و مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک، ردپای کربن که معیاری کلیدی برای پذیرش جریان اصلی به حساب می‌آید را تا 25 درصد در یک سال کاهش داد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، تحقیقات نشان می‌دهد که دوج کوین تنها میم کوین در سال 2022 بود که به لطف مداخله توسعه دهندگان و مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک، ردپای کربن که معیاری کلیدی برای پذیرش جریان اصلی به حساب می‌آید را تا 25 درصد در یک سال کاهش داد.

یکی از دلایل اصلی که ماسک از پذیرش پرداخت بیت کوین برای تسلا عقب‌نشینی کرد، انتشار کربن بالا بود. در آن زمان، او معتقد بود که دوج کوین – “حتی اگر به عنوان یک شوخی احمقانه ایجاد شده بود” – برای معاملات مناسب‌تر است.

در 13 می 2021 (23 اردیبهشت 1400)، ایلان ماسک در این مورد در توئیتر اینگونه بیان کرد:

تبلیغات جام جهانی قطر

“کار با توسعه دهندگان دوج برای بهبود کارایی تراکنش‌های سیستم امیدوار کننده است.”

دوج

 

با توجه به تلاش‌های پیشگیرانه ماسک و اعضای اکوسیستم دوج کوین، این ارز شاهد کاهش ۲۵ درصدی انتشار CO2 سالانه خود بود. طبق تحقیقات فارکس ساجست (Forex Suggest)، دوج کوین در سال 2021 (1400)، 1423 تن و 1063 تن در سال 2022 (1401) تولید کرد.

در حالی که اتریوم پس از انتقال به مکانیزم اجماع اثبات سهام، بیشترین کاهش در انتشار CO2 را در سال 2022 تجربه کرد، انتشار سالانه آن 8.3 برابر دوج کوین را تحت‌الشعاع قرار داد.

کاهش ردپای کربن و حمایت جامعه بزرگ، این ارز را به عنوان یک ابزار مالی قابل دوام در سال 2023 قرار داده است.

وقتی صحبت از عملکرد قیمت در طول سال در میان بازار نزولی 2022 می‌شود، این ارز بسیار بهتر از بسیاری از دارایی‌های برتر در بازار ارزهای دیجیتال است.

دوج همچنین از بزرگترین رقیب خود، شیبا اینو(Shiba Inu)، با تمرکز جامعه بر ساخت یک شبکه لایه 2 و توسعه بازی‌های متاورس و بلاکچین، بهتر عمل کرد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×