» آرشیو اخبار » اعلام آمادگی هلال احمر در پوشش بحران‌های طبیعی احتمالی
اعلام آمادگی هلال احمر در پوشش بحران‌های طبیعی احتمالی

اعلام آمادگی هلال احمر در پوشش بحران‌های طبیعی احتمالی

26 آبان 1401 16

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران از آمادگی نساجی هلال برای تولید دو میلیون چادر و هشت میلیون پتو خبر داد.

به گزارش گذارنیوز، «محمدرضا امیریان» با اعلام این خبر گفت: در راستای تاکید ریاست جمعیت هلال‌احمر برای تامین پایدار اقلام زیستی و امدادی مانند چادر و پتو، شرکت نساجی هلال ایران طرح عملیاتی تولید دو میلیون تخته چادر و هشت میلیون تخته پتو در دستور کار خود قرار داد. بر اساس این طرح، در صورت تامین نقدینگی این شرکت می‌تواند طی یک برنامه سه‌ساله با تولید روزانه حدود دو هزار تخته چادر و بیست هزار تخته پتو نسبت به تولید این اقلام اقدام کند.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران با اشاره به ظرفیت بالا و توانمندی این شرکت برای تولید اقلام امدادی، اقدامات اخیر این شرکت را در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ ، حرکت به سمت تولید با رویکرد دانش‌بنیان و افزایش اشتغال دانست که در این خصوص اقدامات مثبتی انجام شده و ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های مسئولان، شاهد عملیاتی شدن برنامه‌های ارائه‌شده، رونق تولید و افزایش بیش از پیش اشتغال در این شرکت باشیم.

براساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، شرکت نساجی هلال ایران یکی از زیرمجموعه‌های جمعیت هلال احمر است که در زمینه تولید انواع چادر امدادی، مسافرتی و کمپینگ، پتو، انواع البسه و اقلام زیستی فعالیت می‌کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

منبع: ایسنا

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×